به ۰۹۹۹۰ پیامک بزنید اگر پیام تبلیغاتی نمی خواهید

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان می توانند از طریق تماس با سامانه 09990، قطع دریافت هر گونه پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه را به اپراتور اعلام کنند، تا تنها پیامک های همراه اول و شخصی برای وی ارسال شود.

داوود زارعیان در گفت وگو با فارس، در خصوص روش دریافت نکردن پیامک های تبلیغاتی، اظهار داشت: مشترکان برای اعلام درخواست قطع ارسال پیامک های تبلیغاتی باید با شماره 09990 تماس بگیرند تا اپراتور ، شماره تلفن همراه آنها را در لیست عدم دریافت پیامک انبوه وارد کند.
مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، افزود: وقتی یک مشترک پیامک انبوه خود را قطع می کند، تنها به صورت نقطه به نقطه پیامک دریافت می کند و به غیر از آن دیگر پیامکی دریافت نخواهد کرد.

زارعیان تصریح کرد: به این ترتیب دیگر از گیت وی ها برای مشترک پیامک وارد نمی شود و تنها پیامک های شخصی به دست مشترک می رسد.

زارعیان در خصوص برخی پیامک ها که توسط مشترک ارسال میِ شوند و پاسخ آنها پیامک انبوه است، توضیح داد: با قطع مشترک پیامک انبوه، این دسته از پیامک ها نیز برای مشترک ارسال نمی شود.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت قطع پیامک انبوه، برای مثال اگر مشترک به یکی از برنامه های تلویزیونی پیامک  دهد، پیامک تایید و پاسخ ارسال شده از طرف برنامه به دست مشترک نخواهد رسید، گفت: خیر؛ از طرف برنامه، مشترک پیامکی دریافت نخواهد کرد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد: البته ارسال پیامک های همراه اول به دلیل اینکه ماهیت اطلاع رسانی دارد، ازجمله پیامک های قبوض ماهیانه، همچنان برای مشترک ادامه خواهد داشت.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا