بچههای زیرزمینی بیایند و برادرانه در کنار ما کار کنند

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
رضا صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:


بچه های زیرزمینی بیایند و برادرانه در کنار ما کار کنند






اگر خوانندههای زیرزمینی فعالیت خود را مجاز کنند من خودم به عنوان اولین نفر در کنسرتشان شرکت میکنم.





1900439_993-1.jpg





رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزهی موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ دربارهی حضور خوانندگان موسیقی زیرزمینی در فضای قانونی گفت: شدیدا با این اتفاق موافق هستم زیرا اگرچه این آقایان کارهایی زیرزمینی در زمینهی پاپ، راک و رپ انجام میدهند، ولی در فضای مجاز به مراتب بهتر از هنرمندان پاپ فعالیت میکنند.

وی به عنوان پیشنهاد افزود: باید این هنرمندان به صورت برنامه ریزی شده کاندیدا شوند تا از استعدادهای آنها به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

خوانندهی مشکی پوش موسیقی پاپ ایران ادامه داد: در صورتی که همهی بچههای زیرزمینی به صورت برادرانه در کنار اهالی مجاز موسیقی فعالیت کنند، من رضا صادقی اولین کسی خواهم بود که آلبوم آنها را تهیه کرده و در کنسرت آنها شرکت میکنم.

این خواننده عنوان کرد: آقای مرادخانی فردی روشنفکر است و مسلما در دورهی پیش موسیقی پاپ مدیون وی است.

خوانندهی آلبوم "وایسا دنیا" تصریح کرد: از برادران خودم خواهش میکنم که روی کارهایی که میسازند دقت بسیاری کرده و اتفاق را جدی بگیرند و سعی کنند حساب شده حرفهای خود را به گوش مسئولان برسانند.

وی افزود: به چشم خود کارهایی زیرزمینی را دیدهام که موجب حیرت بنده شده است. بعضی از هنرمندان امکانات ارائهی آلبوم را دارند اما خروجی قابل قبولی ندارند، در نتیجه باید گفت هنرمند اصلی این بچهها هستند که با امکانات کم چنین آثاری را میآفرینند.

صادقی اظهار داشت: معتقدم نباید برای برخی از این بچهها که بخاطر علایق و هنر خود حاضر به رعایت قوانین حکم جزایی به کار برده شود.

خوانندهی آلبوم "دیگه مشکی نمیپوشم" بیان کرد: موسیقی یعنی صلح، یعنی برادری و این افراد اگرچه برادر خونی من نیستند ولی برادر خاکی و هم وطن من محسوب میشوند.

صادقی ادامه داد: این بچهها احتیاج به حمایت دارند و باید نگاهی بزرگمنشانه به این هنرمندان داشت و مطمئن هستم با مقابله، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بنده معتقد هستم که باید یک فراخوان با امنیت اعلام شود تا این بچهها و مسئولان معیارها و توقعاتی که از هم دارند را مطرح کرده و کسی در این زمینه نباید فدا شود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا