بکن باوئر: گروهمان می توانست سخت تر از این باشد

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
271706_heroa-1.jpg




اسطوره آلمانی براین باور است که باواریایی ها قدرت زیادی برای دفاع از عنوان قهرمانی اروپایی شان دارند

سایت گل- فرانس بکن باوئر اسطوره باشگاه بایرن مونیخ براین باور است که تیمش در صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به دور بعد مشکلی نخواهد داشت.

بایرن مونیخ درمرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در گروه دی با تیم های زسکا مسکو، منچسترسیتی و ویکتوریا پلژن همگروه شده و اسطوره آلمانی براین باور است که باواریایی ها خوش شانس هستند که به قرعه سخت تر از این برنخورده اند.

بکن باوئر 67 ساله در گفتگو با اسکای گفت:« گروهی که بایرن در آن قراردارد، گروه قابل قبولی است و اوضاع می توانست برای بایرن سخت تر از این باشد. دورتموند در میان تمام تیمهای آلمانی به سخت ترین قرعه خورده.نکته حساس و سرنوشت ساز این است که نباید حریفان را دست کم گرفت. فکر می کنم که تیم های انگلیسی و آلمانی همگی از مرحله گروهی به دور بعد صعود می کنند.»

از سوی دیگر کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن هم درمورد دست کم گرفتن تیم هایی که از نظر تئوریک ضعیف تر از باواریایی ها هستند، هشدار داده.

رومنیگه دراین باره گفت:« بایرن نباید حریفانش به ویژه زسکا مسکو و منچسترسیتی را دست کم بگیرد. به ویژه منچسترسیتی نهایت تلاشش را به کار خواهد گرفت تا نسبت به دو فصل گذشته عملکرد بهتری مقابل حریفان آلمانی داشته باشد. البته هدف ما صعود به مرحله یک هشتم پایانی است. از نظر من تیم های آلمانی به قرعه قابل قبولی خورده اند.»
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا