تبلت گلکسی نوت10.1این ماه وارد بازار میشود

Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال

تبلت گلکسی نوت 10.1 محصولی جدید از خانواده «نوت» است که همراه با قلم ارایه می شود. امروز سامسونگ تاریخ ورود به بازار این تبلت را اعلام کرد و اگر می خواهید یک تبلت ۱۰ اینچی همراه با قلم داشته باشید، می توانید از همین ماه میلادی و از چند روز دیگر منتظر ورود اش به بازار باشید.

این تبلت با سه مدل ارتباطی به بازار ارایه می شود. مدل وای-فای و مدل 3G از همین ماه وارد بازار خواهد شد و مدل LTE تا پایان سال جاری میلادی به بازار می آید.

این تبلت دارای پردازشگر 1.4GHz چهار هسته ای و ۲ گیگابایت رم است و این شرکت می گوید تبلت اش را برای کارهای سنگین و کارایی بالا طراحی کرده است. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در عقب و دوربینی ۱.۹ مگاپیکسلی نیز در جلو قرار گرفته است.


این تبلت دارای امکانی به نام Multiscreen است که به شما اجازه می دهد دو اپلیکیشن را در دو سوی نمایشگر به صورت همزمان اجرا و با آنها کار نمایید. برای مثال در نیمی از نمایشگر وب گردی کنید و در طرف دیگر یادداشت برداری کنید.

هنوز قیمت رسمی این تبلت اعلام نشده اما سامسونگ امیدوار است با سخت افزار قدرتمند و امکانات منحصر به فرد برای کاربران حرفه ای، افراد زیادی را برای خرید Galaxy Note 10.1 ترغیب کند.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا