تبلیغات خلاقانه شرکت های بزرگ تکنولوژی

peyton3000

peyton3000

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
a973c09b4339eec96b9ce70b503322d5.jpg







با نگاهی گذرا به مجلات حاوی اخبار دنیای تکنولوژی شاید برخی آگهی‌های چاپی نظر شما را برای لحظاتی به خود جلب کنند. مشکل این است که چنین آگهی‌های تبلیغاتی شبیه به دیگران هستند. البته آن‌ها باید بسیار هوشمندانه و واقعا خلاق بوده و برخی نگاه‌ها را به سوی خود بکشانند. در زیر برخی آگهی‌های تبلیغات خلاقانه واقعا جالب در دنیای تکنولوژی از شرکت‌های بزرگی مانند سونی، Apple، سامسونگ، مایکروسافت و غیره آورده شده‌اند.




تلویزیون سونی، با صفحه نمایش فوق العاده پهن و بزرگ






dde8f19fc563be3a6b850f1eae65c14d.jpg






عکاسی با آیفون Apple، فقط کافی است صفحه آن را لمس کنید




792a86f20e86ceeba29db9db4ba55aa1.jpg





سونی Vaio، لپ تاپی به سبکی بقیه اوراق




c5ed32307a8c5466067bfd2ac6e99a15.jpg






HP پوستی برای کامپیوتر شما ارائه داده است





037067006659592c3727d361733c0f74.jpg






تخفیف در فروشگاه آنلاین Apple به نام Digicape



9067abcdeec08e3cc75ed987a550a652.jpg





ماوس قدرتمند Apple: Lucifer




bb002d67843446f0121f2e73f7b5cfce.jpg





یک تبلیغ موثر چه ویژگی هایی دارد:


خلاق، ابتکاری و به یادماندنی: تصویر و پیام تبلیغ می باید کاملاً خلاقانه و ابتکاری باشد بگونه ای که مخاطب در مورد آن به فکر واداشته شود و هر زمان که محصول شما و یا محصولات مشابهی را می بیند به یاد تبلیغ شما بیافتند.
عنوان جذاب و متفاوت: عنوان یک تبلیغ می بایست به گونه ای باشد که خواننده وادار به خواندن ادامه آن شود.​
متن آگهی: متن آگهی را بگونه ای بنویسید که مزیت های محصول و یا خدمت شما را بیان کند. من چندی پیش یک آگهی برای یک موسسه تندخوانی طراحی کردم که متن آن را با این سئوال شروع کردم که “آیا می دانید سرعت مطالعه هر ایرانی ۲۰۰ کلمه در دقیقه است در حالی که میانگین سرعت مطالعه در جهان ۸۰۰ کلمه در دقیقه است؟” هر جمله از متن آگهی باید بگونه ای باشد که خواننده رغبت نشان دهد که مطالب بعدی را نیز بخواند. ویژگی بسیار مهم دیگری که در متن آگهی بهتر است رعایت کنید صداقت در متن است. پیامتان نباید باور پذیر نباشد. هرگز فراموش نکنید که آنچه را در پیامتان به مخاطب ارائه می دهید باید در عمل نیز بتوانید آن را به اثبات برسانید. به عبارت دیگر هرگز وعده ای ندهید که نتوانید عمل کنید.​
پیشنهاد فروش غیر مستقیم: در انتهای آگهی حتماً خواننده را با روشی ترغیب به انجام عملی کنید تا در نهایت منجر به فروش شود. البته هرگز سعی نکنید که سریعاً مشتری را وادار به خرید نمایید. بعنوان مثال ما در موسسه تندخوانی در انتهای آگهی خود خواننده را به یک سمینار رایگان دعوت می کردیم و در آن سمینار در مدت ۹۰ دقیقه توضیحات کاملی در مورد خدمات خود ارائه می کردیم. جالب است بدانید ۴۰% از کسانی که در آن سمینار شرکت می کردند در نهایت در کلاسهای تندخوانی ثبت نام می کردند. اگر در انتهای آگهی فقط شماره تلفن را برای ثبت نام در کلاسها می دادیم بی شک تعداد بسیار کمتری در سمینارها شرکت می کردند.

منبع : روزنه​
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا