تجربه ویندوز 8 در i OS ( مخصوص آیپد )

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
خوب ۲ مسیر متفاوت پیش رو دارید ویندوز و مک. همیشه این ۲ رقیب برای مشتریان جای سوال می گذاشتند که کدام سیستم عامل را انتخاب کنند.

به هر حال هر کسی با توجه به نیاز و علاقه خوب یکی را بر می گزید. اما پس از معرفی ای پد مایکروسافت توان رقابت با ای او اس یا همان مک تبلتی را پیدا نکرد و از قافله رقابت جا ماند.

اما پس از مدت ها مایکروسافت با ویندوز ۸ سعی بر جبران این نقیضه بر آمده است که هنوز به طور رسمی شاهد حضور این سیستم عامل بر روی تبلت ها نیستیم.

اما نمونه های منتشر شده حاکی از یک سیستم عامل جذاب و قابل رقابت با آندروید و ای او اس را دارد. برنامه نویسان و توسعه دهندگان نیز راهکار هایی برای تجربه سیستم عامل های مختلف را درون یکدیگر فراهم کرده اند.

یکی از راهکار ها نرم افزار Blue Stack بود که اجازه اجرای نرم افزار های آندروید را داخل ویندوز می داد و لی این بار شما با نرم افزاری کار خواهید کرد که ساختار متفاوت تری دارد.

به این گونه که یک نرم افزار بر روی ای پد خود نصب می کنید. و از آن به صورت ریموت و از راه دور به یک کامپیوتر که ویندوز ۸ دارد وصل می شوید و تجربه ای متفاوت را درک خواهید کرد.

و درست مانند این است که شما تبلت دارید که ویندوز ۸ دارد.مراحل کار به این صورت خواهد بود

55.png


مراحل این تجربه ویندوز ۸ بر روی ای پد:


۱- دانلود ونصب Windows 8 Metro Testbed بر روی ای پد




۲- دانلود و نصب Splashtop بر روی سیستمی(PC) که دارای سیستم عامل ویندوز ۸ می باشد



۳- وجود کانکشن وایر لس



1314.jpg

شما در این روش ویندوز ۸ را بر روی ای پد خود نصب نمی کنید بلکه به وصل شدن به یک دستگاه که این سیستم عامل را دارد می تواند با حداقل ها یک تجربه بیا ماندنی را لمس کنید.این نرم افزار بر روی سایت iTunes با قیمت ۲۴ دلار قابل خرید است.


ویدئو اجرای برنامه در آیپد :

http://host10.aparat.com//public/user_data/flv_video/59/e9335badbd7d3fc7ee9ceb4d8d2fc970175531.flv
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا