ترجمه اسم شما به زبان بلبلی

Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
Your-name-is-translated-Nightingale.jpg
بلبل یا شباهنگ یا هزاردستان یا عندلیب نام گونهای پرنده خوشآوا است. نام علمی این پرنده Luscinia megarhynchos است. بیشتر در ایران یافت میشود و معروف است که نماینده نوای ساز ایرانی محسوب میشود. بلبل پرندهای است کوچک که در سراسر ایران و خاورمیانه زندگی میکند. ماده بلبل آوازی دلکش، اما آهنگی غم انگیز دارد. این پرنده حدود ۱۵ سانتیمتر طول و پرهای بخشهای بالایی بدنش قهوهای و دمی تقریباً سرخ دارد. قسمت زیر بدنش مایل به سفید و پر زیر دمش به رنگ زرد و یا قرمز است. پرنده بیشتر در سوراخ درختان و طول جویبارها و در واحات سرسبز به سر میبرد. غذای اصلی بلبل را حشرات تشکیل میدهند. مادهاش از ۴ تا ۶ تخم قهوهای زیتونی همراه با لکه ریز سیاه میگذارد. پرنده نابالغ خال خال ولکه لکهاست، اما به آسانی از روی اندازهٔ بزرگتر دم بلوطی رنگ و سطح شکمی سفیدتر از سینه سرخ تمیز داده میشود. در بیشههای مرطوب، پرچینهای انبوه لانه میسازد، در نزدیکی زمین درون بوتههای خار و گزنه کاملاً پنهان میشود.
حالا با توجه به موضوع این مطلب آسمونی شما می توانید با کلیک بر روی نوشته زیر ترجمه اسم خود را به صدای بلبلی شنیده و لذت ببرید.

nightingale songs


- نکته: اسم تان را به صورت انگلیسی وارد کنید، مثلا اسم سعید را وارد کنید Saeed



شما میتوانید بعد از شنیدن، صدای اسم تان را نیز دانلود کنید

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا