تري:مورينيو باعث اتحاد چلسي شده است

C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال
00032841-1.jpg

کاپيتان آبيپوشان لندني بازگشت آقاي خاص به استمفوردبريج را مثبت ارزيابي کرد.


مدافع 32 ساله تيم فوتبال چلسي معتقد است حضور مجدد ژوزه مورينيو در اين تيم باعث اتحاد هر چه بيشتر آبيپوشان لندني شده است. جان تري گفت: از زماني که مورينيو به استمفوردبريج آمده تيم ما آمادهتر و يکدستتر شده است. ما مقابل هيچ تيمي باج نخواهيم داد و اين به دليل حضور ژوزه در چلسي است. او مربي و مدير فوقالعادهاي است و از بازيکنان ميخواهد در پستي بازي کنند که او تشخيص ميدهد.

به گزارش فارس،وي افزود: از اينکه مورينيو به استمفوردبريج بازگشته خوشحاليم. او به خانه خود برگشته و بازيکنان هم همين حس را دارند. خوشبختانه هم ژوزه ما را ميشناسد هم ما او را و با شناختي که آقاي خاص از ليگ برتر دارد چلسي يکي از مدعيان متفاوت قهرماني خواهد بود.

اين سرمربي 50 ساله پيش از اينکه چلسي را در سال 2007 به مقصد اينتر ترک کند بين سالهاي 2004 تا 2007 موفق شد 2 قهرماني متوالي در ليگ جزيره را براي آبيپوشان لندني به ارمغان بياورد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا