(تصاویر) سفر حسن روحانی به قم

MagicalBOY

MagicalBOY

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

(تصاویر) سفر حسن روحانی به قم


فرارو- رئیسجمهور منتخب مردم ایران برای دیدار با مراجع عظام تقلید و علما به شهر قم رفت.


صبح امروز حجت الاسلام حسن روحانی با آیتالله مکارم شیرازی دیدار و گفتوگو کرد. در این دیدار حجتالاسلام روحانی با قدردانی از حمایتهای آیتالله مکارم شیرازی از دولت منتخب گفت: دولت باید بتواند ارتباط منظمی با مراجع عظام تقلید داشته باشد.


روحانی افزود: ارتباط دولت با مراجع باید بهشکلی باشد که هم دولت از نظرات ایشان بهرهمند شود و هم مورد حمایت ایشان قرار گیرد.


دیدار رئیس جمهور منتخب با آیتالله شبیری زنجانی
در ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع و علما، حجت الاسلام حسن روحانی با آیتالله شبیری زنجانی دیدار کرد. این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد بدون حضور خبرنگاران بود.


حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار با آیتالله شبیری زنجانی با تأکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قبل از انتخابات افراد حرفهای مختلفی را میزدند؛ گروهی میگفتند که انتخابات را باید تحریم کنیم؛ گروهی میگفتند باید در انتخابات مشارکت کرد و گروه دیگری بین نامزدها مردد بودند.


وی افزود: الحمد لله با مشارکت گسترده مردم همهچیز بهنفع نظام تغییر کرد.


رئیسجمهور منتخب تصریح کرد: شرایط کنونی کشور بسیار پیچیده است اما خوشبختانه بخشی از مشکلات بعد از انتخابات کم شده است.


دیدار با آیتالله صافی گلپایگانی
در ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع تقلید وی با آیتالله صافی گلپایگانی دیدار و گفتوگو کرد.


در این دیدار آیتالله صافی گلپایگانی با تأکید بر مأموریت مهم رئیس جمهور منتخب گفت: امیدواریم با الطاف امام زمان در مأموریت خود موفق باشید.


استاد حوزه علمیه قم افزود: تلاش کنید در مأموریتهای خود خیر مردم را در نظر بگیرید. زیرا وضع گرانی و مشکلاتی که به وجود آمده است مردم را ناراحت کرده است.


این مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در کارهای خود مقاصد اصلی اسلام را مورد هدف قرار دهید و تلاش کنید تا عزت اسلام در جهان محقق شود.


آیتالله صافی گلپایگانی توجه به عقلانیت را در این دولت مهم دانست و گفت: باید در راستای عقلانیت و تدبیر حرکت کنید تا امید مردم به نظام و رضای الهی تقویت شود.


دیدار رئیس جمهور منتخب با آیتالله جعفر سبحانی
در ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با مراجع تقلید دقایقی پیش حجت الاسلام حسن روحانی با حضور در مؤسسه امام صادق(ع) با آیتالله جعفر سبحانی دیدار و گفتوگو کرد.


در این دیدار حجتالاسلام اختری رئیس مجمع جهانی اهلبیت و شریعتمداری وزیر سابق بازرگانی وی را همراهی میکردند.


دیدار روحانی با آیتالله نوری همدانی
چهارمین دیدار رئیسجمهور منتخب با مراجع، دیدار روحانی با آیتالله نوری همدانی بود. در ابتدای این دیدار روحانی با ابراز خوشحالی ایجاد فرصت دیدار با مراجع تقلید اظهار کرد: خداوند در انتخابات ریاست جمهوری وسائلی را فراهم کرد که مردم بتوانند مشارکت خود را نشان بدهند.


وی افزود: شیرینی این انتخابات تلخیهای قبلی را هم از بین برد و مسائلی را که در گذشته در افکار عمومی دنیا یا در ذهن برخی مطرح بود حل و فصل کرد.


دیدار رئیس جمهور با آیتالله موسوی اردبیلی
رئیس جمهور منتخب، دکتر حسن روحانی در پنجمن دیدار خود با مراجع و علما، با آیت الله موسوی اردبیلی، از مراجع تقلید و یکی از روسای اسبق قوه قضائیه، دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، حجت الاسلام اختری، رئیس مجمع جهانی اهل بیت و شریعتمدار، وزیر سابق بازرگانی حجت الاسلام روحانی را همراهی می کردند.


روحانی پس از این دیدار، با برخی از اعضای مجلس خبرگان رهبری دیدار می کند.


گفتنی است، این نخستین سفر حجت الاسلام والمسلمین روحانی به قم پس از کسب آرای عمومی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران است. در ادامه تصاویر تسنیم از سفر دکتر حسن روحانی به شهر قم را مشاهده مینمایید:


73504_501-1.jpg



73505_406-1.jpg



73506_259-1.jpg



73507_110-1.jpg



73508_327-1.jpg



73509_479-1.jpg



73510_265-1.jpg



73511_624-1.jpg



73512_828-1.jpg


منبع : فرارو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا