توضیحاتی در مورد آپدیت جدید سونی اریکسون(اختصاصی پرشین بکس)

  • شروع کننده موضوع Joker
  • تاریخ شروع
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
(نکته:این مطلب از هیچ منبعی نوشته نشده)

سونی در پی وعده ی خود برای آپدیت گوشی های سری xperia2011 که عبارتند از گوشی های (arc S,arc,ray,mini pro,neo v )در طی حدود یک ماه گذشته این آپدیت ها را عرضه نمود که امروز نیز برای mini proعرضه شد.در پی عرضه ی آندروید 4 نه تنها برای گوشی های سونی بلکه گوشی های دیگر مانند HTC و Samsung موج عظیمی از کاربران این آپدیت ها را دریافت نمودند. حتی ایرانی ها با توجه به سرعت پایین اینترنت ها این کار را برای بهبود محیط کاربری گوشی های خود و همچنین اضافه شدن یکسری قابلیت های جدید که همه و همه به سرعت و پایداری رام کمک می کنند انجام دادند.
اما مشکل زمانی شروع شد که آن ها گوشی هایشان را آپدیت کردند.(چرا؟)زمانی که آن ها گوشی هایشان را آپدیت کردند در برخی گوشی های htc مشاهده شد wifi گوشی از کار افتاده و باید طی روش هایی که دردسر فراوان دارندwifi گوشی هایشان را راه اندازی کنند این در حالی است که مشکل به این جا ختم نمیشد زیرا با توجه به این که برخی نرم افزار و بازی هایی که تا کنون عرضه شده بود برای آندروید هایی با ورژن 2.1 تا4 تهیه شده بود و در اجرا در آندروید 4 مشکل داشتند.
با توجه به این توضیحات بعد از عرضه آندروید 4 توسط سونی هم این گونه مشکلات مشاهده شد اما بیشتر مربوط به بازی های hd و برخی از نرم افزار ها بودند که بنده نیز وقتی گوشی arc s را آپدیت کردم با مشکل مواجه گردیدم. حال از اینگونه مشکلات که گذشته محیط کاربری گوشی در آندروید4 بسیار بهبود یافته به گونه ای که شما احساس داشتن یک گوشی جدید را می کنید. علاوه بر آن آندروید4 بسیار سبک تر از نسخه های قبل است که این باعث شده است حجم بسیاری از فضای ROM گوشی بهبود یابد و همچنین حافظه ی داخلی گوشی تا حدودی بهبود یافته است که شما می توانید بر نامه های بیشتری در گوشی های خود بگنجانید.
نکته ی بسیار مهمی را که باید به آن اشاره کرد این است که این آپدیت را شرکت سونی برای گوشی XPERIA PLAY عرضه نکرده است زیرا این گوشی مخصوص بازی های آندرویدی است که همان طور که گفته شد آندروید 4 دراجرای بسیاری از بازی های سنگین ناتوان است.نکته ای را که باید به آن اشاره کرد این است که این توضیحات در خصوص آندروید4.0.3 یعنی نسخه 0.3 این آندروید است که حدود یک ماه پیش عرضه شد.و هم اکنون سونی ورژن 4.0.4 را با بهبود برخی باگ ها ارایه کرده است که در ایران این ورژن قابل دانلود و استفاده است. اما باید خاطر نشان کرد که این ورژن نیز فقط در سرعت بهبود یافته و چندان تفاوتی میان این نسخه و نسخه قبل نیست.
نتیجه گیری:نسخه ی آندروید 4 تحول بسیاری کرده است و کسانی که علاقه زیادی به تجربه یک گوشی جدید را دارند می توانند با در اختیار داشتن برنامه های Sony PC companion یا Sony update center گوشی های سری اکسپریا خود را به نسخه آپدیت کنند.البته گفته شده است این ورژن به پای پایداری و سرعت ورژن های قبل نیست!
ICSUpdateforXperia-1.jpg


sonystartsicsforxperiaarcsneovandrayroll-1.jpg
xperianeoics-1.jpg






امیدوارم این مطلب برای شما جالب بوده باشد و شاهد مطالب بیشتری از مدیران و نویسندگان این سایت باشیم.
 
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : توضیحاتی در مورد آپدیت جدید سونی اریکسون(اختصاصی پرشین بکس)

الان به نظرت xperia mini رو اپدیت بکنیم؟
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : توضیحاتی در مورد آپدیت جدید سونی اریکسون(اختصاصی پرشین بکس)

گوشی من cpu 1.4 ghz است با این حال در آندروید 0.3 .4سرعت گوشی پایین اومد اما وقتی به 0.4 آپدیت کردم تا حد زیادی خوب شد در کل اگر نظر بنده حقیر رو می خواهید بستنی حصیری رو مزه کنید چون خیلی خوش مزست! و قبل از آپدیت سیم کارتتونو از گوشی در بیارین.مطمعن باشید که سونی برای پایداری و سرعت بیشتر نسبت به ورژن 2.3 آپدیت های جدیدتری رو ارایه خواهد کرد.و همچنین مطمعن باشید اکثر برنامه ها با این ورژن همگامند اگر هم نبودند تا الان شدن.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا