توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

  • شروع کننده موضوع Mёy$αM
  • تاریخ شروع
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
نژاد پارس:
تاریخی پر افتخار تر از تاریخ ایران وجود ندارد
پادشاهی ایرانیان با که با آغاز حکومت عیلامیان و مادها شروع شده بود با تشکیل امپراطوری هخامنشی نورافشانی جهانی خود را آغاز کرداین افتخارات در ادامه با دو سلسله اشکانی و ساسانی ادامه پیدا نمود .. در بزرگی و والا بود ن فرهنگ ایرانیان همین بس که پرتو افشانی آن پس از هر بار تسلط مهاجمان خاموش نگردید بلکه بزودی بعنوان فرهنک غالب بر فرنگ اولیه .
فاتحان خودنمایی کرده است پس از تسلط اعراب مسلمان بر ایران نخستین پادشاهی های قدرت مند دیگری تشکیل شد که همگی خود را وارث پادشاهی باستانی ایران می دانستند با تشکیل حکومت سلجوفیان و پس از آن امپراطری خارزمشاهی بار دیگر ایران به قدرتی فرامنطقه ای تبدیل شد و پس از مدتی تسلط مغولان اینبار پادشاهی صفوی بعنوان یک حکومت ملی قدرتمند نشان داد که این پرتو فشانی خاموش نخواهد شد.در تمامی این دوران سلحشوران ایرانی حتی در میان دشمنان به دلاوری و جوانمردی شهره بوده اند و فارغ از زبان و قومیت خود را وارث حراست از میهن باستانی خود میدانستند

ویژگی های خاص این نژاد
10% تولید بیشتر آهن;
10% یگان های کماندار ارزان تر;
10% تولید سریعتر ماشین محاصره ;
20%مارش بیشتر;
20% خسارت به دیوار بیشتر ;
یگان ویژه : کمانگیر;
توانایی یگان ویژه: امتیاز به مهارت کماندار


 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

بلغار ها:
دوره بین قرون 8-7 یکی از مهمترین دوران قرون وسطایی بلغارها می باشد. خان آسپاروخ اولین کسی بود که بیزانس ها را شکست داد و در سال 681 بلغارستان متحد را شکل داد و فرمانروایی کرد. این پایدار ترین سیاست بربریان در جنوب شرقی اروپا بود که در طی عهد نامه ای بین بلغارها و اسلاوها پایه ریزی شده بود. در انتهای قرن 7 یک بلغارستان دیگری بنام مقدونیه روی نقشه ظاهر شد، که از بلغاری های کوبرت محسوب می شدند. در مدت کوتاهی خان های بلغاری به عنوان قدرت اول در شبه جزیره ایبری مطرح شدند. در پی افزایش قلمرو خان ها ، بلغارستان پیشرفت قابل توجهی داشت و برای پایه ریزی سیاستهای خود در منطقه برنامه ریزی میکرد. در سال 718 در طی نبردی با اعراب در شهر کاریگراد آنها را به عقب راندند. در دهه های بعد رهبران و سیاستهای بسیاری از سلطنت بلغارستان گذر کرد. در زمان خان کروم(814-803) بود که بیزانیس ها آنها را به عنوان برده اسیر کردند. تا قبل از آن بلغارستان به قدرت مطلق در منطقه تبدیل شده بود. تنها چیزی که آنها را از بقیه اروپا جدا می کرد این بود که در سال865 تحت فرمانروایی کنیاز بوریس اول بلغارستان یه دین مسیحیت روی آورد.


القاب


  1. خان
  2. نایب خان
  3. امپراطور
  4. حاكم شهر
  5. فرمانده ارتش
  6. سرباز
  7. مأمور

یگان خاص: کشیش تانگارا
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

فرانک ها:
فرانک ها یا مردمان فرنگی ، مردمانی همیشه در حال تغییر از قبایل آلمان غربی بودند، که به قسمت های کوچکتری تقیسم شدند، "سالین فرانک" ها که در کنار دریا زندگی می کردند و "ریپوارین فرانک" ها که در امتداد رود راین زندگی می کردند. سالین ها که بعداً سرآمد دیگر قبایل شدند، به زبان هلندی اولیه صحبت می کردند. فرانک ها برای اولین بار در حدود سال 260 ظاهر شدند. بعضی اوقات آنها با قبیله های غیر همزبان خود متحد می شدند، مانند فریزین ها و به ندرت ساکسن ها. بیشتر مردمان فرنگی در مرزهای شمالی راین در منطقه ای بنام "فرانشیا" زندگی می کردند.از طرفی آنها فشار ثابتی بر روی مرزهای روم اعمال می کردند،اما همچنین از طرف دیگر در زیر پرچم آنها نیز خدمت می کردند. آنها به آرامی "باتاویان" ها را در قلمرو خود جایگزین کردند و قلمرو خود را در سرزمین رومی ها تا دلتای شِلت گسترش دادند، جایی که سالید ها گندم خود را بر ارتش رومی ها بسته بودند. فرانک های دیگر نیز به سالیان ها کمک کردند تا بر رومی ها غلبه کنند. همه فرانک ها در گوال متحد شدند و به آرامی قلمرو خود را تا بخش اعظم اروپای غربی گسترش دادند.محل فرانک ها در سال1000 به فرانسه شناخته شد اما یک قسمت اعظم تر از آنها نیز در قسمت شرقی فرانشیا که بعداً به آلمان کنونی تبدیل شد ، زندگی می کردند. به خاطر شباهت اسمی فرانک ها با فرانسه آنها اشتباهاً به فرانسه نسبت داده می شوند تا آلمان یا هلند.در قرن  هفتم و هشتم میلادی فرانک ها به توسعه مستعمرات خود در جنوب آلمان پرداختند. از سال (1200 میلادی)، نام فرانک فقط به این بخش اطلاق می گردد. واژه معروف فرنگی که در زبان فارسی رایج است، از نام فرانکه یا فرانکی دریافت شده است. واژه فرانک به معنی آزاده یا دلاور و نترس است


القاب

  1. امپراطور
  2. پادشاه
  3. بارُن
  4. جنگجو
  5. هرکول
  6. مرزبان
  7. کنت
  8. دیپلمات

یگان خاص: تبرزن جنگجو
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

المان ها:
در دوران قرون وسطی آلمان، تحت تأثیر سازش فرانسه شرقی در قرن 9 پدیدار شد. چگونگی پیشرفت و گسترش تدریجی آنها مشخص نیست . بعد از گرایش به مسیحیت، سازمانهای ارشد کلیسای کاتولیک های روم از گسترش برده داری در آلمان آگاه شد، که در آلمان "اشتیاق به شرق" را نتیجه داد.در همان زمان ، حرکت جدید نیروهای دریایی آلمان به مسلط شدن آنها در حوزه دریای بالتیک و مرکز اروپای شرقی و سراسر اتحادیه بازرگانی ختم شد. مردمی که امروزه ما به عنوان آلمانی در نطر می گیریم ، با یک فرهنگ و آداب مشترک با آن مردم زور گوی قرون وسطی تفاوت دارند. در حال حاضر تا شمال مانند برگن در نروژ، استکهلم در سوئد، وایبورگ در روسیه ساکن شده اند. در همین زمان مهم است تا بدانید که اتحادیه بازرگانان منحصراً در اختیار آلمان ها به خاطر حس نژاد پرستی نبود. خیلی از شهرهایی که به اتحادیه پیوستند خارج از امپراطوری روم مقدس بودند، که همه اش توسط خود آلمانی ها بنا ننهاده شده بود، و شماری از آنهارا نیز نمی بایست تا به عنوان آلمانی توصیف کرد. تنها در اواخر قرن 15 بود که امپراطوری آلمانها را میتوان همان امپراطوری مقدس روم نامید که حتی همین هم کاملاً آلمانی نبود، به طور مشخص می توان از وجود اقلیت های اسلاو در آن نام برد. جنگ سی ساله ، یک سری جنگ های ستیزه جویانه ،اساساً در آلمان، انحلال امپراطوری روم مقدس را مخرز ساخت ، و جنگهای ناپلئونی جام زهر را به خوردش داد .

القاب:


  1. امپراطور
  2. صدر اعظم
  3. بارون
  4. نجیب زاده
  5. فرمانده نظامی
  6. دوک
  7. ويكونت
  8. دیپامات

یگان ویژه: شوالیه توتنی
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

روم شرقی:
یزانس نام پایتخت بیزانس امپراطوری روم شرقی است که بر کل امپراطوری اطلاق می شد. این امپراطوری، یعنی امپراطوری بیزانس یا روم شرقی از 330 تا 395 در قسمت شرقی قلمرو روم به وجود آمد و تا سال 1461 میلادی پایدار بود.
تاریخ این امپراطوری به سه بخش تقسیم می شود :
1- عهد امپراطوری رومی عمومی که دنباله دوران روم باستان است. (330 تا 641 میلادی)
2- عهد امپراطوری رومی و یونانی (641 تا 1204 میلادی) در این دوره یونانی و شرقی شدن امپراطوری کاملاً تحقق یافت و عربها و اسلاوها کاملاً مطیع آن شدند.
3- عهد امپراطوری منقسم (1204 تا 1461 میلادی) که در طی آن لاتینیان، بیزانسیان و ترکان با یکدیگر مشغول نزاع بودند.
پایتخت بیزانس در محل استانبول امروزی در 667 قبل از میلاد به دست یونان بناشد و به سبب موقعیتی که بر تنگه بُسفر داشت، از همان ابتدا اهمیت فراوان یافت. در جنگهای پلوپوزی چند بار در میان دو سپاه دست بدست شد تا اینکه در 196 بعد از میلاد در دورة امپراطوری سوروس رومیها آن را گرفتند در 320 میلادی به امپراطور کنستانتین شهر جدیدی در این محل ساخته شد که همان قسطنطنیه (اسلامبول امروزی) است و بعدها پایتخت امپراطوری روم شرقی گردید.
قسطنطنیه یک بار در جنگهای صلیبی از سوی مسیحیانی که از اروپای غربی آمده بودند و خوراک و پوشاکی نداشتند تاراج شد و پس از آن امپراطوری بیزانس به امپراطوری لاتینی به قسطنطنیه و ممالک مستقل تجزیه شد.
در سال 1261 میلادی میخائیل فرمانروای نیقیه، قسطنطنیه را تصرف کرد و امپراطوری قدیمی را تا حدودی تجدید کرد. اما سرانجام در دورة کنستانتین نهم در سال 1453 قسطنطنیه به تصرف سلطان محمد فاتح در آمد و بدین ترتیب امپراطوری هزار ساله بیزانس از بین رفت و دولت عثمانی جانشین آن گردید.
نام قسطنطنیه نیز به اسلامبول (شهر اسلام) تغییر یافت. . در دنیای اسلام از آن به عنوان روم یاد میشود. دقیقاً معلوم نیست کی امپراطوری روم شرقی شروع شد. خیلی ها بر این باورند که امپراطور کنستانتین اول ، اولین امپراطور بوزانتین ها باشد. او کسی بود که پایتخت امپراطوری را از رم به بیزانیس و یا رم جدید انتقال داد. چند روز آغازین سلطنت تئودو سیوس اول زمانی بود که اختلاف سیاسی بین شرق و غرب بالا گرفت. بعضی ها آنرا در اواخر سال 476 می دانند زمانی که رومیلیوس آوجیوستولوس، که مطابق روایات از او به عنوان آخرین پادشاه نام برده می شود، عزل شده بود و امپراطوری را در شرق رها نمود. برخی دوباره سازی امپراطوری را منتسب به هیلاریوس می دانند زمانی که ، حروف و القاب لاتین جای حروف و القاب یونانی را گرفته بود. در هر حالتی تغییرات کلی در حدود سال 330 بود، زمانیکه قسطنطینه به عنوان پایتخت جدید انتخاب شده بود. روند یونانی شدن و افزایش مسیحیت از قبل در جریان بود. امپراطوری رسماً در سال 1453 بعد از سقوط قسطنطینه به دست ترکان عثمانی پایان یافت. با این وجود قوانین یونانی تا سالها بعد از آن در سرزمینهای تحت سلطه امپراطوری، تا سال 1460 در زمان سقوط موستراس و 1461 سقوط تربیززوند استفاده می شد .

القاب:


  1. امپراطور
  2. شهبانو
  3. هرکول
  4. حاكم
  5. رئیس دادگاه
  6. رئيس مجلس بزرگان
  7. پیشگو
  8. شاهزاده

یگان خاص: راهب
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

اعراب:
تحقيقات باستان شناسي نشان داده که بين يمن و آفريقا تجارت هاي باستاني وجود داشته است . گمان زده مي شود که 1000 سال قبل از ميلاد مسيح عربستان به دو ناحيه شيبا و هيميار تقسيم شده بوده است. تسخير عربستان به خاطر طبيعت آن - بيابان - تقريباً غير ممکن بود. در سال 24 ق.م بالاخره روم به عربستان تاخت و شمال حجاز براي مدت مديدي در اختيار گرفتند. در قرن 7، بعد از آنکه محمد دين اسلام را بنا نهاد ، شبه جزيره براي مدت کوتاهي متحد بودند. نسل محمد کمک کرد تا جنگ داخلي بين قومهاي عرب متوقف شود و سرزمينهاي جديدي را فتح کنند. اين سرزمين ها ، شمال آفريقا، آسيا، اسپانيا ، قسمت شرقي روم باستان در سال 750 و جنوب فرانسه(جايي که بالا خره در سال 732 چارلز مارتل فرانسوي جلوي اعراب را گرفت) بودند. گسترش وسيع سرزمينهاي مسلمانان باعث شد تا تخت خليفه از مدينه به دمشق نفل مکان کند. گروهي به نام قرمطيان ها، سعي کرد تا اتحاد را دوباره برقرار کند اما در قرن 11 هرج و مرج يکبار ديگر همه جا را فرا گرفت.


القاب:


  1. پادشاه
  2. شاهزاده
  3. وزير
  4. فرمانده ارتش
  5. عالم
  6. والی
  7. قاضی
  8. حاكم

یگان خاص : سرباز پیاده نظام(مجاهدین)
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

گوت ها:
یکی از قبیله های ژرمنی شرقی بودند، که در سده های سوم و چهارم، امپراتوری روم را غارت کرده و بعداً باور به یک شکل مسیحیت (آریانیسم) را پذیرفتند. گوت ها در سده های پنجم و ششم، به دو شاخه بخش شده بودند:

یکی از دو شاخه اوستروگوت ها (خاورگوت ها) بودند. شاخه دیگر ویزیگوت ها (باخترگوت ها) بودند. گوت ها امپراتوری روم را در دوره کوچ در سال ۴۱۰ م. غارت کردند. گوت ها جانشینی برای ایالتی نیرومند از امپراتوری روم را به ترتیب در شبه جزیره ایبری و ایتالیا، تأسیس کردند.

نیروهای گوت های باختری در سال ۴۱۰ م. به رم تاختند. پس از فروپاشی روم غربی گوت ها تا دو سده و نیم دیگر در اروپا نقش بزرگی را بازی کردند. آنها در آغاز سده پنجم م. به شبه جزیره ایبری کوچیدند.
گوت ها یک انتخاب مناسب برای بازیکنانی هستند که ضمن اجرای سبک های دفاعی مناسب با ضد حملات برق آسا بازیکنان حریف را در قلعه هایشان میخکوب می کنند



ویژگی های قوم گوت:

10% تولید آهن بیشتر;
10% پیاده نظام ارزانتر;
10% حجم انبار بیشتر;
20% ظرفیت برج بیشتر;
10% ارتقاء ارزانتر شامل کهنه کار با منابع;
20% دیوار قویتر در دفاع و حمله;
یکان ویژه گارد مخصوص که به مهارت مدافع امتیاز می دهد

 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

بریتانیایی ها:
پس از شکست سپاه روم به گول ها (فرانسه کنونی) در حدود 400 ق.م جزایر بریتانیا به دوران تاریکی سقوط کرد. تمدن بریتانیا - رومانو، بعد از یک دوره تاخت تاز بربری ها فوراً از بین رفت. نژاد کِلتها از ایرلند می آید(یک قبیله از کلت ها اِسکاتی نامیده می شوند که نام خود را از جزیره کوچک اسکاتلند میگیرند.) ساکسن ها و زیر مجموعه آنها از سرزمین ژرمنها می آیند، فریزیان ها از هلند امروزی می آیند و جوت ها از سرزمین امروزی دانمارک می آیند. تا سال 800 ق.م بیشتر سرزمین بوسیله ساکسن ها و زیر مجوعه آنها فرمانروایی می شد . تا سال 800 ب.م ، فقط ولز ، اسکاتلند و کرن وال غربی از طایفه کلت ها باقی ماندند. ساکنان جدید "اگلو ساکسن" ها هستند که نام سرزمین خود را انگلیس نامیدند (سرزمین فرشته ها). در سال 865 صلح در انگلیس مختل شد - وایکینگهای دانمارکی که به فرانسه و آلمان حمله کرده بودند و الان دارای ارتش عظیمی شده بودند توجه خود را به جزایر معطوف کردند. اکثر پادشاهی های اگلو ساکسن شکست خوردند و یا تسلیم شدند و تنها سرزمین غربی ساکسن ها که توسط آلفرد فرمانروایی می شد توسط روحیه بالای جنگجویی که در خلال سالها بدست آورده بودند نجات پیدا کردند. در سال 1954 پس از سالهای زیاد سلطه دانمارکی ها بر جزایر بالاخره آخرین پادشاه وایکینگ ها شکست خورد و انگلیس برای اولین بار توسط یک پادشاه به صورت متحد در آمد. در سال 1066 در طی یک نبرد سهمگین ،پادشاهی انگلیس به انتها رسید و ویلیام برای مدت دو سال بر جای پادشاه نشست. از سال 1337 تا 1453 جنگهای 100 ساله انگلیس با فرانسه ادامه داشت. آغاز این جنگ به این خاطر بود که پادشاه ویلیام تخت سلطنت فرانسه را می خواست. همچنین آزادی اسکاتلندی ها نیز یکی از اهداف جنگ بود. بزرگترین مشکل فرانسوی ها کمانگیران انگلیسی بودند که توسط ارتشی بزرگ و بسیار مجهز محافطت می شدند. انگلیسی ها جنگ را متوقف نمی کردند و فرانسوی ها توسط یک زن روستایی بنام جین دارس که به ارتش آنها الهام می بخشید ، با پس گرفتن بوردو در سال 1453 به جنگ خاتمه دادند .

القاب


  1. امپراطور
  2. پادشاه
  3. بارون
  4. كنت
  5. دوک
  6. مرزبان
  7. نجیب زاده
  8. دیپلمات

یگان ویژه: *** زنان
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

لیتوانی:

در خلال سده چهاردهم میلادی دوک نشین اعظم لیتوانی شامل کشورهای امروزی بلاروس، اوکراین و بخش هایی از لهستان و روسیه می شد و بزرگ ترین کشور اروپا به شمار آمد. این دوک نشین بعدها تکه تکه شد و بیشتر سرزمین آن به امپراتوری روسیه ضمیمه شد.

امتیاز قوم

10% تولید بیشتر غذا;

10% تولید سریعتر پیاده نظام;
20% ظرفیت بیشتر برج;
25% غارت از پناهگاه در صورت پیروزی.
10% سرعت بیشتر سواره نظام شامل سوار کماندار ;

یگان خاص ارباب جنگ
به مهارت سوارکار امتیاز می دهد
 
Mёy$αM

Mёy$αM

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : توضیح درباره نژاد هایی که داخل بازی جنگ خان ها وجود دارد

روسیه:
تاریخ روسیه با اسلاوهای شرقی آغاژ شد. اولین ایالت اسلاوی شرق.، کیوان روس، سال 988 شروع تلفیق تمدن بوزاتین ها و اسلاو ها بود که برای هزاره بعدی تمدن روسیه را شکل داد.سرانجام کیوان روس به عنوان یک ایلات از هم پاشیده و به مغول های متجاوز در سال 1230 تسلیم شد. در این مدت تعدادی از حاکمان مناطق ، به طور مثال "نووگرود" و "پسکوف" ، برای دفاع از میراث سیاسی و تمدنی کیوان روس به جنگ پرداختند

القاب:


  1. تزار
  2. پادشاه
  3. دوک بزرگ
  4. دوک
  5. شاهزاده
  6. فرمانده ارتش
  7. حاکم
  8. شیخ کلیسا



یگان خاص: برج محاصره
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا