تيم واليبال روسيه سرانجام ايران را شکست داد

ArasH--h.p

ArasH--h.p

کاربر تالار
کاربر تالار
تيمهاي ملي واليبال روسيه و ايران که خود را براي حضور در مسابقات قارهاي خودشان آماده ميکنند، سومين بازي تدارکاتي و دوستانه خود را برگزار کردند.

به گزارش فارس، خوليو ولاسکو در اين بازي ترکيب متفاوتي به ميدان فرستاد تا بازيکنان را در شرايط جديد نيز بسنجد. مهدي مهدوي، شهرام محمودي، رحمان داودي، آرش کشاورزي، محمد موسوي و مهدي مرندي ترکيب اوليه بازي امروز ايران برابر روسيه بودند.

سرمربي روسيه نيز از ترکيب اصلي خود در اين بازي استفاده نکرد و ماکاروف سر گي، نيکولاي پاولوف، انيس بيريوکوف، الکسي اسپيريدونوف، آندره اشچف و موزيريسکي را به بازي آورد.

مليپوشان کشورمان در نهايت 3 بر صفر با امتيازهاي 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 برابر روسيه مغلوب شدند تا در نهايت در اردوي برونمرزي مسکو دو پيروزي و يک شکست برابر قهرمان المپيک و ليگ جهاني در پرونده کاري آنان ثبت شود.

تيم ملي واليبال کشورمان تا دهم شهريور ماه تمرينات آمادهسازي خود را در روسيه در دو نوبت صبح و عصر پيگيري خواهد کرد و يازدهم به تهران بازميگردد.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا