حيرت منچستريونايتد از قيمت گرت بيل

C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال
00029649-1.jpg

باشگاه منچستريونايتد تلاش هايش براي خريد گرت بيل، ستاره ولزي تاتنهام آغاز کرد اما قيمت 80 ميليون يورويي اين بازيکن، آنها را شگفت زده کرد.

ديويد جيل، مدير اجرايي منچستريونايتد، با دنيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام، تماس گرفت تا با او در مورد انتقال بيل مذاکره کند اما مبلغي که لوي براي فروش ستاره تيمش اعلام کرد، مديران باشگاه منچستريونايتد را بهت زده کرد.

به گزارش گل، در مقابل، باشگاه تاتنهام در تلاش است تا قرارداد گرت بيل را براي 5 سال ديگر، با دستمزد 175 هزار يورويي تمديد کند؛ مبلغي که از سقف دستمزدهاي باشگاه لندني بسيار بالاتر است.

هفته قبل فاش شد که بيل به دوستانش گفته در صورتي که تاتنهام به چمپيونزليگ راه پيدا کند، آماده است تا با رد پيشنهادهاي هنگفت ساير باشگاه ها، در وايت هارت لين بماند.

بيل که در همه رقابت هاي اين فصل 21 گل براي تاتنهام به ثمر رساند، مورد توجه باشگاه هاي رئال مادريد، منچسترسيتي و بايرن مونيخ نيز قرار دارد.

او پيش از اين براي بازي در يک ليگ ديگر ابراز علاقه کرده بود و در اين بين از رئال به عنوان مشتري اصلي او نام برده مي شد اما به نظر مي رسد رئالي ها قصد دارند تا سال 2014 براي به خدمت گرفتن او صبر کنند.

تاتنهامي ها تقريبا مطمئن هستند که حداقل براي يک سال ديگر بيل را حفظ خواهند کرد و قيمتي که آنها به منچستريونايتد اعلام کردند نيز مويد اين مسئله است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا