خطاهای متداول اینترنت پرسرعت adsl

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار

Error 691:
A) اشتباه وارد کردن User Name و Password
B) به پایان رسیدن زمان اشتراک
ِِC) به پایان رسیدن ترافیک مصرف یا زمان مجاز استفاده

Error 678:
A) روشن نبودن مودم
B) برقرار نبودن لینک مودم
ِِC) به هم خوردن config مودم
D) غیرفعال بودن کارت شبکه در صورت داشتن شبکه داخلی یا دو عدد کارت شبکه

Error 678-B:
B1) هنگ کردن port
B2) قطع ارتباط مودم با خط
ِِB3) اشتباه وصل شدن splitter
B4) مشکل سیم کشی داخلی
B5) مشکل مخابرات

Error 769:
A) غیرفعال بودن کارت شبکه یا USB port

خط تلفن بوق آزاد ندارد

مودم+
ADSL2 را از مدار خارج کنيد . خط تلفن را بررسی نمایید در صورتي که بوق آزاد شنيده نشد با 117 تماس بگيريد و خرابي تلفن را ثبت كنيد.
اگر خط تلفن بوق آزاد داشت، کابل تلفن را به پورت
Line مربوط به Splitter وصل كنيد و کابل گوشي تلفن را پورت Phone مربوط به Splitter و کابل مودم را به پورتModem یا+ ADSL2 مربوط به Splitter وصل کنيد اگر بوق آزاد نداشت با شماره پشتيباني تماس بگيريد



چراغ لينک (
Link) یا وضعیت (Status) مودم چشمک زن است (چراغ Link یا Status خاموش است.

اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي ايجاد مي شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل ها، سوکت ها و قطعات فيزيکي را بررسيي كنيد.
براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر و
Caller ID را جدا كنيد و مودم را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد.
در صورتي که لينک باز هم ثابت نشد با پشتيباني تماس بگيريد.




علامت ضربدر قرمز رنگ بر روي
connection مشاهده مي شود.

کابل
Ethernet شما به صورت فيزيکي قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسي كنيد ، و اگر مودم به صورت USB به کامیپوتر متصل است ، مودم را یکبار خاموش و روشن نمایید یا جای USB آن را در پشت کامپیوتر تعویض نمایید.




چراغ
link مودم شما هنگامي که با تلفن صحبت مي کنيد، ثابت است ولي به محض قطع شدن تماس لينک شما چشمک زن مي شود (status) خاموش مي شود.

ممكن است كه پريز تلفن شما مجهز به نويزگير باشد؛ بنابراين ابتدا از وجود برق گير (نويزگير) بر روي پريزها اطمينان حاصل كنيد و در صورت وجود آن را خارج كنيد. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد.)




تمام
LED هاي مودم شما جز POWER خاموش است

تمام کابل هايي را که به مودم+
ADSL2 متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع كنيد. 5 دقيقه مودم را خاموش نگه داريد. آداپتور مودم را دوباره وصل کنيد.
در زمان نوسان برق، حتما" مودم را خاموش کنيد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا