اختصاصی داب اسمش چیست؟ دانلود برنامه اندرویدی و کلیپ های طنز خنده دار dubsmash

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
33043aaf1d48ee67d1aea3c5a59c5190.jpg




داب اسمش (dubsmash) نام اپلیکیشنی است برای گوشی های اپل و اندروید و کاربران با استفاده از آن می توانند تصویر خود را بر روی سدای دیگران بگذارند.


برای نمونه می توانید دیالوگی را از یک فیلم سینمایی یا بخشی از یک ترانه را انتخاب کنید و به اصلاح با آن لب بزنید. این کار را با سدای شخصیت های معروف و غیرمعروف هم می توان انجام داد.


برخی از این سداها قبلا توسط دیگر کاربران آپلود شده و شما می توانید از این سداها استفاده کنید ولی اگر خواستید از سدای کسی استفاده کنید که در آرشیو موجود نیست می توانید خودتان فایل صوتی را آپلود کنید.


نرم افزار داب اسمش توسط چند جوان آلمانی ساخته شده و در این بین توسط میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان دانلود شده است. برخی از کاربران ایرانی ها اخیرا از این نرم افزار بسیار استقبال کرده اند. یکی از برنامه های تلویزیونی که بسیار مورد توجه کاربران ایرانی داب اسمش قرار گرفته مسابقه ثانیه هاست. البته در این بین برنامه مشابه دیگری به نام واین اسمش تولید شده که کارکرد مشابهی دارد.





دانلود برنامه داب اسمش

Dubsmash_v1.9.0_Mod.apk











دنلود کلیپ های داب اسمش بسیار جالب و خنده دار







داب اسمش بسیار دیدنی جواد خیابانی
funny dubsmash Javad Khiabani.wmv







ادامه دارد ...​
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا