اختصاصی دانلود انیمیشن «رستم و سهراب» با کیفیت عالی 576p

raul

raul

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
5fe051ee153884d166fbc47a6a63cf45.jpg






کارگردان : کیانوش دالوند
تهیه کننده : داریوش دالوند
سال تولید : 1391 | پخش : مهر 94





خلاصه داستان انیمیشن رستم و سهراب


در گذشته های دور جهان در صلح و آرامش بود و دلهای مردم لبریز از محبت و شادی ! اما به ناگهان خورشید محبت در سرزمین توران غروب کرد و از دل تاریکی ها پادشاهی مستبد و حیله گر برخاست که رویای حکومت بر جهان را در سر داشت.


او با شعله ور کردن آتش جنگ و خونریزی آرام آرام همه سرزمین های دور و نزدیک را به چنگ آورد. نام این پادشاه تاریکی افراسیاب بود. افراسیاب برای آنکه قدرتش را به دنیا نشان دهد ، باید بزرگترین و متمدن ترین سرزمین آنزمان یعنی ایران را فتح میکرد ، اما او برای رسیدن به این آرزو با مشکلی بزرگ مواجه بود.


پهلوانی ایرانی که همواره افراسیاب را در نقشه های شیطانی اش ناکام میگذاشت و همچون سدی نیرومند در برابر او و لشکریان اهریمن صفتش می ایستاد و …



درباره انیمیشن رستم و سهراب


داستان رستم و سهراب اساتیر شاهنامه است. این انیمیشن دو سال است که آماده اکران است، ولی هر بار به دلیلی موفق به اکران نشد. پخش رستم و سهراب با بامداد فیلم است.



رستم و سهراب تا امروز در جشنواره ها و بازارهای معتبری از جمله بازار فیلم جشنواره فیلم کن، هفته فیلم های ایرانی ایتالیا (رم) ، لهستان ، انگلیس ، آلمان شرکت کرده است. همچنین در روسیه (مسکو ) به مدت سه هفته در 50 سینما اکران شد. رستم و سهراب مورد تایید شرکت های انیمیشن سازی بزرگ واقع شده است و روزنامه وریته و انیمیشن مگزین تبحر ایرانیان را در ساخت و پرداخت این انیمیشن ستودند.


لوازم التحریر رستم و سهراب همزمان با شروع مدارس در تهران و شهرستان ها توزیع شد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت. همچنین عروسک های رستم ، سهراب و تهمینه نیز به تازگی وارد بازار شده اند. برادران دالوند امید دارند تا در روزهایی که کودکانمان به سمت انیمیشن های خارجی گرایش پیدا کرده اند و علاقه شان به بن تن ها و بت ها بیشتر می شود، با اکران رستم و سهراب بتوانند کودکان ایرانی را با استوره های میهنشان نزدیک تر و آشناتر کنند. رستم و سهراب از 17 دی در سینماهای سراسر کشور اکران شد.




لینک های دنلود انیمیشن «رستم و سهراب»

با دو کیفیت عالی و متوسط




Rostam Va Sohrab 576p.mkv

Rostam va Sohrab 480.mkv
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا