دانلود نرم افزار به روز رسانی درایور سخت افزارها – Driver Reviver 3.1.648

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

674.jpg

Driver Reviver دارای یکی از بزرگترین پایگاه داده ها در دنیا برای بررسی سریع تمامی سخت افزارها و تشخیص تاریخ درایور آنها می باشد. بدین ترتیب شما می توانید به سادگی و سرعت اقدام به دانلود و نصب آخرین درایورها کنید تا کارآیی کامپیوتر و سخت افزارهای آن افزایش یابد.

ویژگی های نرم افزار Driver Reviver :
- Driver Reviver تضمین می کند که تمامی دستگاه های سخت افزاری و نرم افزارهای شما در بالاترین سطح کارآیی قرار دارند: از دست دادن نسخه جدید منتشر شده درایورها به معنی از دست دادن تعمیر باگ ها ، بهینه سازی کارآیی و امکانات جدید شرکت سازنده قطعه می باشد.
- صرفه جویی در زمان: با استفاده از Driver Reviver دیگر زمان زیادی برای جستجوی تک تک درایورهای سیستم خود و قطعات مربوط به آن ، صرف نخواهید کرد. سیستم شما در طول زمان کارآیی خود نیازمند صدها آپدیت می باشد. Driver Reviver تمامی آنها را صرف چند دقیقه برای شما جمع آوری می کند.
- جلوگیری از استفاده نادرست یک درایور اشتباه: درایورها به مشخصات سیستم عامل و سخت افزارها وابسته هستند. این بدین معنی است که اولا باید تمامی درایورها با سیستم عامل شما سازگار باشند و دوما با مدل و نوع سخت افزار شما کاملا هماهنگ باشند. Driver Reviver به صورت خودکار بر این اساس کار می کند و شما از اینکه درایورها کاملا با نوع سخت افزار و سیستم شما هماهنگ هستند ، مطمئن خواهید بود.
- بدون نیاز به تخصص خاص و تنها با استفاده از اطلاعات اولیه کامیپوتری برای اسکن درایوها، دانلود و نصب درست آنها ، می توانید بالاترین کارآیی کامپیوتر را برای خود به ارمغان بیاورید.
- جستجوی درایور صحیح از شرکت مربوطه به صورت مستقیم: دیگر نیازی به پیدا کردن سی دی های نصب اریجینال یا صرف زمان برای جستجو در وب نخواهید داشت.
- کاهش خطر در مورد دانلود یک درایور معیوب یا حتی درایور جاسوسی: درایور اشتباه یا بدافزار می تواند باعث صدمه به سیستم و حتی سرقت اطلاعات شما شود.
- تنظیم نقطه بازیابی به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت برخورد به مشکل در حین آپدیت، به سادگی تمامی تغییرات را به حالت اولیه برگردانید.
- پایگاه داده های عظیم که به صورت مستقیم از شرکت اصلی متصل است و دارای بیش از ۱۰ میلیون درایور و نرم افزار برای بیش از ۵۶۰۰۰ شرکت سخت افزاری و نرم افزار است.
- رابط کاربری ساده و ابتکاری و کاربر پسند: کاربران مبتدی نیز می توانند به خوبی از نرم افزار استفاده کنند.
- نداشتن هیچ گونه تاثیر منفی بر روی کارآیی کامپیوتر.

دانلود از لینک مستقیم – ۵٫۴ مگابایت

پسورد: ندارد
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا