دانلود 100 ملودی زیبا از آندره ریو

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

67183715799393094822-1.jpg


آندره ریو از از برجسته ترین نوازندگان ویولن دنیا بشمار می رود که با کنسرتهای باشکوه و کم نظیر خود توانسته علاقه مندان زیادی را در سرار دنیا به سوی خود جلب کند.
آندره ریو در اکتبر سال ۱۹۴۹ در خانواده ی هلندی بدنیا آمد. پدر او رهبر ارکستر بود و تاثیر بسزایی در آینده آندره داشت به طوریکه در سن ۵ سالگی شروع به نواختن پیانو کرد و در ابتدای جوانی با اجرای قطعه والس ذوق و استعداد خود را در این زمینه نشان داد. او در دانشگاه به اجرای قطعه ی والتز طلا و نقره اثر فرانس لیهار پرداخت که با استقبال شدید مخاطبان مواجه شد و تصمیم گرفت اجرای فرمهای مختلف والس را جدی تر دنبال کند. ریو سالن ارکستر شهر ماستریخت را ایجاد کرد و به عنوان یک ویولنیست به ارکستر سمفونی لیمبورخ پیوست. او در سال ۱۹۸۷ ارکستر سمفونی یوهان اشتراوس را تاسیس کرد و از آن زمان با اجرای فرمهای مختلفی از والس توانست آن را احیا کند و لقب سفیر والس را به خود اختصاص دهد.
در مجموعه حاضر 100 ملودی زیبا و خاطره انگیز توسط آندره ریو نواخته شده است.
مشخصات

نام آهنگساز: آندره ریو / Andre Rieu
فرمت صوتی: Mp3
حجم فایل: 557 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:30 - 91/11/24
منبع: پی سی دانلود

1.gif
لینک های دانلود (مستقیم) - 557 مگابایت
DOWNLOAD 1
DOWNLOAD 2
DOWNLOAD 3
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا