دايي: 18 تيمي بودن ليگ بهتر است

C.RONALDO

C.RONALDO

EL KING! CRISTIANO
کاربر تالار
کاربر فعال
00943846-1.jpg

علي دايي پس از تساوي بدون گل راه آهن مقابل ملوان عنوان کرد: فکر مي کنم ملوان به جز 10 دقيقه نيمه اول تمام دقايق بازي اسير بازي خوب بازيکنانم شده بود. يکي از بهترين بازي هاي خود را در ليگ برتر به نمايش گذاشتيم. تاکنون ملوان با تيمي به اين اندازه اذيت نکرده بود.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: متاسفانه موقعيت هاي زيادي را از دست داديم و نتوانستيم به گل برسيم. از نحوه بازي بازيکنانم راضي هستم اما نتيجه رضايت بخش نيست. مي توانستيم در اين بازي به برتري دست يابيم و يکي دو پله در جدول صعود کنيم. اما متاسفانه نشد. اين بازي در حالي مساوي تمام شد که شايسته برد در هر دو نيمه بوديم.

سرمربي راه آهن تصريح کرد: به بازيکنانم خسته نباشيد مي گويم و از هواداران ملوان که جو بسيار خوبي در ورزشگاه ايجاد کردند تشکر مي کنم. اولين باري بود که هواداران ملوان چنين جوي را به وجود آوردند و تيم ملوان را تشويق کردند.

دايي در مورد تغيير نام راه آهن براي فصل آينده تاکيد کرد: اين حق طبيعي مالکان است که هزينه مي کنند و اسم تيم را تغيير دهند. من با خريداري تيم ها و واگذاري آنها به ساير شهرستان ها مخالفم. مالکان ديدگاه هايي دارند که به همان دليل قصد هزينه کردن در فوتبال را دارند. در گذشته به طور مفصل در اين خصوص صحبت کردم. مگر ما در گذشته استقلال و يا پيروزي وجود داشته است؟

وي افزود: همين همسايه کناري ما يعني داماش چندين بار اسمش تغيير کرد بايد کمک کنيم تا بخش خصوصي با آرامش در فوتبال فعاليت کند. حتي بايد به اين بخش امتيازهايي هم داده شود تا بتواند شرايط فوتبال را از اين بهتر کند. من در مورد ملوان نمي خواهم صحبت کنم اما شما ببينيد اين تيم قديمي چه مدتي است که با مشکلات قديمي دست و پنجه نرم مي کند. امسال اگر بخش خصوصي به راه آهن نمي آمد به هيچ عنوان اين تيم شکل نمي گرفت و منحل مي شد.

دايي در مورد مهدي مهدوي کيا گفت: من براي اين او آرزوي موفقيت مي کنم و او زحمت زيادي کشيده. او جز بهترين ها بوده و بسيار تاثير گذار بود. من با او هم بازي بوده ام و براي آينده او هم آرزوي موفقيت مي کنم.

سرمربي راه آهن در مورد 16 تيمي شدن ليگ برتر گفت: راه آهن در ميانه جدول حضور دارد و خيالش از بابت سقوط راحت است اما فکر مي کنم 18 تيمي بودن ليگ بهتر است. اگر دو تيم از ليگ برتر حذف شود ده ها نفر مستقيم بيکار مي شوند و صدها نفر هم غيرمستقيم ضرر خواهند کرد. در مملکت ما مردم با فوتبال زندگي مي کنند در همين انزلي دلخوشي مردم به فوتبال است و دلخوشي ديگري ندارند. آيا جاي باصفايي است که مردم بخواهند اوقات فراغت خود را در  آن سپري کنند؟

وي ادامه داد: مطمئنا در زمان برگزاري بازي ها خيلي از ناهنجاري ها کم مي شود. ضمن اينکه هيچ تضميني هم وجود ندارد که 16 تيمي شدن ليگ کيفيت بازي ها را بهتر کند. زماني که دو تيم از ليگ حذف شود بسياري از جوان ها فرصت نشان دادن خود را از دست مي دهند. اين وظيفه سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال است که شرايط را مهيا کند تا هر تيمي اجازه حضور در ليگ برتر نداشته باشد. بايد ساختارها درست شود و تيم هايي که حداقل امکانات AFC را دارند در ليگ حاضر شوند. مشکل ما اين است که گزينشي براي حضور تيم ها نداريم.

دايي يادآور شد: نبايد با 16 تيمي کردن ليگ صورت مساله را پاک کنيم. اين موضوع روي افکار بخش خصوصي هم اثر مي گذارد زيرا بازي هاي کمتري برگزار مي شود و بخش خصوصي هم دوست دارد تا خود را نشان دهد و در صدا و سيما به نمايش درآيد. اين موضوع باعث مي شود که بخش خصوصي هم نتواند تبليغات درست و حسابي انجام دهد. باشگاه ما آمده تا بخواهد تا خود را نشان دهد نه يکي دو سال بلکه اهداف بلندمدتي دارد. کم شدن تعداد تيم ها به صدا و سيما لطمه خواهد زد.

وي در پايان در پاسخ به اين سوال که آيا تيم ملي به جام جهاني صعود خواهد کرد عنوان کرد: ان شاءالله.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا