دکوراسیون متفاوت شاه بلوطی

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
مجله زندگی ایده آل: راه و رسم یک پذیرایی متفاوت همیشه به پختوپز ختم نمیشود! شما میتوانید همان غذاهای همیشگی را برای میهمانانتان سرو کنید و همه چیز را به یک چیدمان خلاقانه بسپارید و اتفاقا متفاوتتر از همیشه هم جلوه کنید. حالا چه بهتر که چیدمان شما نشانی هم از فصل داشته باشد. درست مثل چیدمان پیشنهادی ما که یک میز پذیرایی شاهبلوطی است.

هرچه سادهتر بهتر

اینکه برای چیدمان سراغ چه ظرف و ظروفی میروید اصلا مهم نیست! اتفاقا میز پذیرایی شما هرچه سادهتر باشد هنر چیدمانتان بیشتر به چشم میآید. سادگی را بگذارید برای ظرف و ظروف و زیبایی را به رنگهایی که انتخاب میکنید. شما میتوانید به ظرفهای ساده و سفیدرنگ فکر کنید و لیوانهای بلوری بیرنگ اما در مورد رنگ، پیشنهاد ما انتخاب دستمال سفرههایی به رنگ قرمز است تا میزشام شاید هم ناهارتان جانتازهای بگیرد. یادتان باشد رنگ قرمز با رنگ میوههای شاهبلوط که قرار است نقش مهره اصلی در چیدمان متفاوت شما را بازی کند، هم جور درمیآید.

230511_694-1.jpg



یک حلقه شاهبلوطی

یک حلقه شاهبلوطی دقیقا همان چیزی است که شما برای چیدمان متفاوت میز شام یا ناهار پاییزیتان نیاز دارید. برای ساختن این حلقه دستکم به 12 عدد شاه بلوط نیاز دارید، مقداری سیم گلسازی البته ظریف، سوزن و یک چکش. دقت کنید که قطر سوزن انتخابی شما با قطر سیم گلسازی هماهنگ باشد. حالا ارتفاع شاه بلوطها را در نظر بگیرید و آن را به 2 قسمت مساوی تقسیم کنید تا نقطه میانی را پیدا کنید. حالا شروع کنید به سوراخ کردن عرضی شاه بلوطها. به طوری که همه آنها یک سوراخ ظریف به قطر سیمگلسازی درست در نقطه میانیشان داشته باشند. در این مرحله باید شاهبلوطها را نخ کنید! البته بهتر است آنها را یکی درمیان و به صورت بالا و پایین روی هم سوار کنید. حالا میماند یک بست ظریف که باید روی سیم گلسازی ایجاد کنید؛ یک بست ظریف که چندان هم به چشم نیاید!

230512_608-1.jpg



روی خط طبیعت

حالا نوبت به اتفاق اصلی میز شما یعنی درختچه شاهبلوط میرسد. برای ساختن این درختچه شما به تعدادی(بیشتر از 10 عدد) شاهبلوط نیاز دارید. تعدادی از آنها را با یک قلم موی ظریف و طوری که کلاهکشان آسیب نبیند به رنگ دلخواهتان رنگ کنید. رنگ پیشنهادی ما فیروزهای است. بعد از اینکه شاهبلوطهای رنگی کاملا خشک شدند، بروید سراغ کیلر (به صورت اسپری در رنگفروشیها موجود است). کیلر را به شاهبلوطهایی که رنگ طبیعی دارند و همینطور رنگ شدهها بزنید و اجازه بدهید که خوب خشک شوند. کیلر به میوههای درختچه شما جلای خاصی میدهد. حالا یک یا 2 شاخه نه چندان بزرگ اما مستحکم انتخاب کنید تمام شاخ و برگهای اضافی را از آن جدا کنید به طوری که فقط یک شاخه لختشده داشته باشید! به آن کیلر بزنید تا جلوه بهتری پیدا کند و منتظر بمانید که کاملا خشک شود.

230513_897-1.jpg


حالا بروید سراغ شاهبلوطها. تکههای نسبتا کوتاه کنف را ببرید و به صورت حلقه روی کلاه شاهبلوطها سوار کنید. میتوانید از چسب حرارتی هم کمک بگیرید. حالا شاخه اصلی را درون گلدان انتخابیتان (پینشهاد ما یک گلدان سفالی قرمز رنگ است) بگذارید و حلقههای شاه بلوط را روی آن سوار کنید. یادتان باشد جای این گلدان درست وسط میز شام یا ناهار شماست. برای به رخ کشیدن سلیقهتان میتوانید یک سینی مستطيل با عرض کم مثل مدل پیشنهادی ما هم در نظر بگیرید و داخل آن را با شاهبلوط پر کنید. گلدان را یک سر آن قرار بدهید و یک کاسه سفالی هم سر دیگر آن. محتویات این کاسه میتواند مثلا کمی قفل قرمز باشد! این یعنی بازی با رنگ روی خط طبیعت!


گل شاه بلوط!

این هم یک گلدان دیگر با گلهای شاهبلوط که جای آن گوشه اتاق شما خالی است. گذاشتن این گلدان گوشه خانه روی میز عسلی یا هر جایی که به قدر کافی به چشم بیاید اجازه میدهد چیدمان پاییزی شما آن هم از نوع شاهبلوطی کاملا به چشم بیاید! برای ساختن گلهای شاه بلوط به تعداد زیادی شاهبلوط، سیم گلسازی (یکی ظریف و دیگری ضخیمتر برای شاخه اصلی) و کمی چسب نیاز دارید. برای ساختن گلها هم کافی است یک شاه بلوط را به عنوان مرکز گل در نظر بگيرید و قسمت زیر کلاهک آن را از عرض سوراخ کنید.حالا یکسر سیم گلسازی ظریفی را که در نظر گرفته بودید از آن رد کنید، البته طوری که بتوانید ادامه آن را برگردانید و دور هم بپيچيد. حالا شما یک حلقه فلزی همراه با یک شاهبلوط دارید که کلاهکش در قسمت پایین قرار گرفته و بدنه آن در قسمت بالا. در این مرحله باید بروید سراغ سیم ضخیمتری که در نظر گرفته بودید و سیم ظریفتر را کاملا منظم و به صورت مورب روی این سیم که قرار است نقش شاخه را برای شما بازی کند، بپیچید.

230514_536-1.jpg


بهتر است سیم ظریف را بلند در نظر بگیرید و آن را به صورت مورب تا انتهای سیمی که قرار است نقش شاخه گل را بازی کند، بپیچید تا گل شاه بلوطی شما زیباتر شود. حالا به 5 کلاه شاهبلوط البته خالی شده نیاز دارید، این کلاهکها قرار است نقش گلبرگهای گل شاهبلوطی شما را بازی کنند. پس آنها را برگردانید و با حوصله دورتادور شاهبلوط اصلی بچسبانید. حالا شاخههای گل شاه بلوطی شما آماده است. کافی است آن را درون گلدان انتخابیتان جا بدهید. پیشنهاد ما یک گلدان سفالی به رنگ فیروزهای است. برای پوشاندن ساقه گلها هم بروید سراغ چند برگ پاییزی البته به رنگ قرمز، کمی هم متمایل به نارنجی.حالا گلدان شما آمادهاست!
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا