دیتاسنتر برج الکترونیکی شیراز آماده ارایه خدمات است

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
موبنا- دیتا سنتر برج الکترونیکی شیراز به عنوان تنها پشتیبان مرکز داده جنوب کشور، آماده ارایه خدمات است.


مجتبی جبرییلی، عضو هیات مدیره برج الکترونیکی شیراز در گفت وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به اینکه این برج از 2 سال گذشته کار خود را شروع کرده، اظهار داشت: در شرایط حاضر همه واحدهای برج الکترونیکی شیراز مشغول ارائه خدمات است.
وی افزود:برج الکترونیکی شیراز با مساحت 10 هزار متر مربع، 13 طبقه و 100 واحد مسکونی با متراژهای متفاوت در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات خدمات ارایه می کند.
جبرییلی با اشاره به اینکه دیتا سنتر برج الکترونیکی شیراز آماده ارایه خدمات است، گفت: این مرکز تنها مرکز داده مجازی در جنوب کشور است که می تواند به عنوان یک مرکز از همه سازمان و بانک های دولتی در سراسر کشور پشتیبانی کند.
برج الکترونیک شیراز با هدف گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور و جلب سرمایه گذاری خارجی با بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های ارزشمند استان فارس در سال 1383 تاسیس شد.
تأسیس، راهبری و مدیریت برج فناوری اطلاعات شیراز، انجام پروژه های مطالعاتی، مشاوره ای مرتبط با فناوری اطلاعات مدیریت و اجرای طرح های فناوری اطلاعات از زمینه های فعالیت این شرکت است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا