راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان

Pb.GraphisT

Pb.GraphisT

گرافیست
مدیر ارشد گرافیک
حمیدرضا کفاش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص طرح راه اندازی شبکه اجتماعی گفت: همه ساله معاونت فرهنگی و پرورشی مسابقات مختلفی از جمله قرآن، اذان، نهج‌البلاغه، فیلم دانش آموزی، داستان نویسی و ... برگزار می‌نماید و دانش آموزان شرکت کننده تا مرحله کشوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند پس از برگزای این مسابقات این دانش آموزان و همچنین دانش آموزان در تشکل‌های دانش آموزی، پیشتازان فرزانگان و ... معمولا ارتباط تشکیلاتی با یکدیگر ندارند بنابراین فکر راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان ابتدا درمان دانش آموزان ممتاز در رشته‌های مختلف و سپس در مابقی دانش آموزان به این منظور ایجاد شد.

fae3fcae8f787921ab4eaa726cfbf027.jpg

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان با ثبت نام در بخش‌های تخصصی مورد نظر می‌توانند با همسالان خود در سراسر کشور ارتباط برقرار نمایند، افزود: با ثبت نام در این شبکه دانش آموزان آثار خود را عرضه کرده و همچنین می‌توانند در مورد آثار دیگران نظرات خود را ارائه دهند.

کفاش با اشاره به اینکه این طرح در بخش کیفیت بخشی آموزش و پرورش مورد تصویب قرار گرفته است، تصریح کرد: برای راه اندازی این طرح در سال 93 حدود 1 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از ایجاد این طرح در سازمان دانش آموزی و سخن گفت و اضافه کرد: طراحی اولیه و مراحل مطا لعاتی که این طرح انجام شده و امیدواریم که این طرح در اولین فصل سال تحصیلی یعنی از مهرماه راه اندازی شود.

کفاش در پایان به تشریح روند اجرای این طرح پرداخت و افزود: دانش آموزان ممتاز از طریق کدهای ویژه‌ای که به آن ها اعطا می‌شود در این شبکه عضو شده و مطالب خود را برای دانش‌آموزان عرضه می‌نمایند.


منبع : باشگاه خبرنگاران yjc
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا