رستوران یابی در تهران با اندروید|اخبار تکنولوژی

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته

یکی از تفریحات زندگی امتحان کردن رستوران های مختلف و مزه کردن غذاهای خوشمزه است. اگر شما هم از این گروه هستید و هر روز دنبال رستوران های جدیدی میگردید، برای شما و تلفن هوشمندتان پیشنهادی داریم.

اپلیکیشن مزه ها با ذخیره کردن اطلاعات بیش از ۵۰۰ رستوران در خود، شهروندان تهرانی را در انتخاب رستورانی مطابق با سلایقشان کمک میکند.

این اپلیکیشن با دسته بندی رستوران ها به طبقاتی مانند فست فود، سفره خانه، طباخی و… آماده است تا برای هر سلیقه ای پاسخی داشته باشد. شما همچنین میتوانید رستوران ها را بر اساس موقعیت جغرافیایی مدنظرتان پیدا کنید و یا به برنامه بگویید تا بر اساس موقعیت کنونی شما و استفاده از قابلیت gprs، رستوران های نزدیک را برایتان لیست کند. در نهایت آدرس و شماره تلفن رستوران را میتوانید از برنامه دریافت کنید و یک غذای خوب را تجربه کنید.

اپلیکیشن مزه ها را میتوانید به رایگان از کافه بازار دانلود کنید. و امیدواریم که شاهد تکمیل تر شدن آن و اضافه شدن شهر های دیگر هم به آن باشیم.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا