رفع کدری و کثیفی بر جای مانده بر روی قاب n9

A

azade.samimi

کاربر تالار
کاربر تالار
سلام خدمت تمامی دوستان
تجربه به من نشون داده که کاورهای مخصوص موبایل ها اکثرا به گوشی صدمه می زنند تا محافظت کنند! مثلا باعث چسبیدن کاور به قاب و از بین بردن رنگ قاب یا جمع کردن کثیفیها و غبار لای درزهای ریز و.... می شوند.
به همین دلیل معمولا از کاور استفاده نمیکنم.اما چون تو جعبه n9 یک کاور فابریک خود کارخونه وجود داشت ازش استفاده کردم چون گفتم این یکی دیگه استاندارده.
اگر به داخل کاور فابریک n9 دقت کنید پرداخت سطح داخلش که قاب گوشی روی اون قرار میگیره با پرداخت سطح بیرونش متفاوته و دارای خلل و فرج هستش و همین باعث میشه که به مرور زمان قاب گوشی کثیف بشه.
اول که گوشی رو خریده بودم معمولاً هر 3 روز یک بار کاور رو در میاوردم و قاب گوشی رو تمیز میکردم چون تجربه داشتم که این کثیفیها به مرور زمان به قاب آسیب می زنه.اما جنس کاور و سوراخهایی که اطرافشه طوری هست که اگر کاور زیاد در اورده بشه خاصیت الاستیک اولیه اش رو از دست میده و دیگه مثل روز اولش فیت گوشی نمیشه.به خاطر همین دیگه دستش نزدم.

چند روز پیش بعد از چند ماه گوشی رو از کاور در اوردم و دیدم که قاب گوشی به شدت کثیف و کدر شده.فکر کنم به مرور زمان قاب داخل کاور عرق کرده و باعث کدری قاب شده بود.
همه دوستانی که n9 دارند ببینند که برای اونها هم همین طور شده یا نه.

نتیجه:هر 2 یا 3 روز یکبار کاور موبایل رو از قاب خارج کنید و قاب گوشی رو تمیز کنید.فوقش کاور خراب میشه که میرید یه دونه نوشو می خرید اما حداقل دیگه قاب گوشی خراب نمیشه.

باور کنید با هرچی محلول و شوینده بود افتادم به جون قاب گوشی.از آب و شیشه شور بگیر تا اتک و الکل.اما هیچ کدوم پاکش نکرد.انگاری اصلا به خوردش رفته بود.به قدری این کدری قاب دلمو زده بود که می خواستم برم بفروشمش و یه دونه دیگه خریداری کنم.هرچی فحش هم بلد بودم یه دور واسه کارخونه نوکیا مرور کردم!

به پیشنهاد یکی از همکاران دلو به دریا زدم و از براق کننده جلاسنج که مخصوص فلزه استفاده کردم.نتیجه فوق العاده بود!نه تنها کدری و کثیفی رو از بین برد بلکه به قدری قاب رو براق کرد که دلم نمیومد بهش دست بزنم که کثیف نشه!

نتیجه کار:

اگه دقت کنید داخل کاور جایی که برای تزریق کاور تو قالب دارای برآمدگی هستش که باعث خط انداختن روی قاب میشه.می تونید اون خط رو هم با سمباده فوق العاده نرم از بین ببرید.دقت کنید کاور نه قاب!یه وقت سمباده به قاب نکشید!

تذکر 1: برای رقع کثیفی و کدری قاب گوشی ابتدا از روش های دیگر استفاده کنید و به عنوان آخرین روش، از جلا سنج استفاده کنید.
تذکر2:این روش توسط بنده تست شده و هیچ مشکلی برای گوشی ایجاد نکرده اما مسوولیت استفاده از این روش کاملاً به عهده خودتان است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا