ساخت اسناد پی دی اف – FinePrint Pro Server Edition 7.10

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
1122.jpg
FinePrint یکی از بهترین نرم افزار های موجود برای ایجاد اسناد پی دی اف است که به جرات توانسته است باعث کاهش هزینه ها و وقت کاربران شود.افزایش و مدیریت کارهای مرتبط با ساخت این فایل های مدیریتی در این ورژن دیده می شود. یکی دیگر از امکانات این نرم افزار پیش نمایش چاپ از موضوعات مختلف شما است. این امر سبب کاهش هزینه ی چاپ می شود.همچنین می تواند باعث صرفه جویی در مصرف کاغد ، تونر ،مدیریت کار های چاپی شما شود. این ابزار قابلیت های پیچیده ای دارد که در ادامه آنها را بیان خواهیم کرد.
برخی از ویژگی های این برنامه :
حذف صفحات ناخواسته
نسخه قابل چاپ صفحات متعدد بر روی یک ورق
نسخه قابل چاپ در سربرگ الکترونیکی
علامت گذاری اسناد با متن دلخواه به عنوان “پیش نویس” یا “محرمانه”.
ایجاد سربرگ ها و فرم های سفارشی الکترونیکی
تعداد صفحات خروجی به کلیپ بورد قابل تعیین هستند
ذخیره صفحات در فرمت های JPEG، TIFF و متن
و…

روش کرک :
می توانید کیجن مربوطه را از محتویات فایل دانلودی و یا از اینجا به صورت جداگانه دریافت نمایید.برای کرک کردن و بدست آوردن شماره سرال نرم افزار ار فایل Keygen موجود در محتویات دانلود استفاده نمایید.بعد از کلیک کردن بر روی این فایل ، مشخصات خواسته شده را عینا مطابق پنجره ی رجیستری نرم افزار وارد نمایید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه ی generate سریال نامبر برنامه را دریافت نمایید.


دانلود از لینک مستقیم – ۶٫۵ مگابایت

پسورد: ندارد
منبع: ایرانیان دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا