ساخت دوچرخه ای عجیب (+عکس)

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

جام نیوز: هدف از طراحی این دوچرخه، ساخت نمونه ای ساده تر در مقایسه با دوچرخه های موجود است که با حذف زنجیر چرخ و دیگر قطعات پیچیده علاوه بر کاهش وزن، باعث تسهیل حرکت در جهات مختلف می شود.

این دوچرخه مفهومی در نگاه اول ظاهری شبیه تک چرخ ها دارد، اما ارتباط بین چرخ جلو و عقب از طریق بدنه فولادی سبک وزن فراهم می شود.



پدال بر روی چرخ های عقب تعبیه شده است و با جمع شدن و نزدیک شدن چرخ ها به هم، حرکت آسان در جهات مختلف امکان پذیر می شود؛ همچنین طراحی مناسب زین و دسته دوچرخه باعث باعث بهبود کیفیت دوچرخ سواری بویژه در مناطق شهری می شود.

طراحان آمریکایی دوچرخه Bicymple تأکید می کنند که دوچرخه سواری با این وسیله بسیار آسان بوده و با توجه به امکان جمع شدن چرخ ها، به جای کمی برای نگهداری در آپارتمان نیاز دارد.

نمونه اولیه ای از این دوچرخه مفهومی طراحی شده است و محققان امیدوارند با یافتن یک سرمایه گذار، بزودی تولید تجاری این محصول را آغاز کنند.


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا