ساخت گوشی موبایل ورقی با استفاده از نانو ذرات

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
قطعات الکترونیکی در ابتدا چند صد برابر نمونه های امروزی بودند و در این مورد همیشه کامپیوترهای قدیمی رو مثال می زنیم که اندازه یک اتاق بودند . این قضیه صحت داشته اما امروز تکنولوژی ساخت قطعات پیشرفت چشمگیری داشته تا جایی که نانو ذرات متولد شدند . یک نانو ذره ، ذره ایست که بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر باشد . نانو ذره را با ۳ روش سنتز شیمیایی ، چگالش از بخار و فرآیندهای حالت جامد می سازند و در امور پزشکی و دارویی ، باتری و نیمه هادیها ، مواد کامپوزیت لوازم آرایشی و … استفاده می شود .
گوشی موبایلی که در تصویر می بینید از تکنولوژی نانو ذره بهره می برد . اگه خاطرتون باشه چند سال پیش دفترچه تفن هایی وجود داشت که همانند آکاردئون باز میشد و توسط یم آهن ربا بسته میشد . این موبایل نیز از نظر ظاهری شباهت زیادی به اون دفترچه تلفن ها داره .
این موبایل توسط سلول های خورشیدی تغذیه میشه و تمام اطلاعات خودش رو توسط تکنولوژی حافظه ابری ذخیره می کنه . گوشی که باریکتر از کارتن می باشد و هر صفحه از آن برای کار خاصی طراحی شده . البته این گوشی هنوز ساخته نشده اما محققان امیدوارند با مطالعات بیشتر در زمینه نانوذرات بتوانند در سالهای آینده گوشی های آیفون و گلکسی اس رو این فرمی وارد بازار کنند .






 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا