سریال وظیفه بعد از مدرسه

  • شروع کننده موضوع azade.samimi
  • تاریخ شروع
A

azade.samimi

کاربر تالار
کاربر تالار
wyky.ir-30-768x427.jpg
در این مقاله به بررسی سریال Duty After School خواهیم پرداخت. همچنین اصلی ترین بازیگران سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای را معرفی می کنیم و بیوگرافی کوتاهی از آنها ارائه می دهیم. با مجله ویکی همراه باشید.
سریال کره ای وظیفه بعد از مدرسه (Duty After School) یک سریال علمی و تخیلی و هیجانی در سال ۲۰۲۳ است. مارگردانی این سریال جذاب را سئونگ یانگ ایل برعهده دارد. سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای با داستان جذاب و بازیگران قوی توانسته از زمان انتشار تا امروز تماشاگران بسیاری را جذب خود کند. پیشنهاد می کنیم تماشای این سریال زیبای کره ای را از دست ندهید.

داستان سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای

دانش آموزان کلاس سوم دبیرستان باید برای امتحانات ورودی خود به سختی درس بخوانند. اما ناگهان متوجه می شوند که آنها باید با موجودات بیگانه عجیب و غریبی که در آسمان ظاهر می شوند بجنگند. موجودات بیگانه عجیب و غریبی بر فراز آسمان زمین ظاهر می شوند و تلفات زیادی به بار می آورند. برای افزایش قدرت نظامی در کره، دولت اعلام می کند که همه دانشگاه ها و دبیرستان ها در قالب نیروهای ذخیره سازماندهی خواهند شد.

در همین حال، دانش‌آموزان دبیرستان از وضعیتی که با آن روبرو هستند گیج می‌شوند. آنها برای امتحانات ورودی دانشگاه خود به سختی درس خواندند، اما این امتحانات امسال برگزار نمی شود. در عوض آنها به نیروهای ذخیره ارتش منصوب می شوند. رهبر جوخه لی چون هو و گروهبان کیم وون بین برای آموزش دانش آموزان به دبیرستان می آیند. لی چون هو روی دانش‌آموزان سخت‌گیر است، اما به آنها اهمیت زیادی می‌دهد.

پارک یون یانگ معلم مدرسه است و ایمنی دانش آموزان را در اولویت قرار می دهد. در طول تماشای سریال وظیفه بعد از مدرسه لحظات هیجان انگیزی را تجربه خواهید کرد.

زمان پخش سریال Duty After School

این اولین بار در 31 مارس 2023 در TVING پخش شد. همچنین برای پخش در Viki و Viu در دسترس است. سریال وظیفه بعد از مدرسه کره ای به دو بخش تقسیم شد: قسمت اول در 31 مارس 2023 پخش شد و قسمت دوم در 21 آوریل 2023 پخش شد. سریال وظیفه بعد از مدرسه هر جمعه در ساعت 16:00 از TVING پخش می شود.

منبع: https://wyky.ir/%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d9%88%d8%b8%db%8c%d9%81%d9%87-%d8%a8%d8%b9%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86/
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا