سندرم 16 مارس یا همان 25 اسفند

  • شروع کننده موضوع Pb.GraphisT
  • تاریخ شروع
Pb.GraphisT

Pb.GraphisT

گرافیست
مدیر ارشد گرافیک
درود

شاید خیلیاتون از 25 اسفند تاحالا دچار درگیری با خودتون شدید که ساعت ویندوزشتون یک ساعت جلو میره هر بار هم که درستش میکنید دوباره خراب میشه :

متاسفانه سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، به اشتباه، بامداد 16 مارس(25 اسفند) را به عنوان آغاز ساعت تابستانی منطقه زمانی ایران، در نظر می گیرد و در آغاز آن روز ساعت را یک ساعت به جلو می کشد.
در حالی که آغاز ساعت تابستانی در ایران بامداد 2 فروردین است. در فاصله این 6 روز(25 اسفند الی 1 فروردین) ساعت سیستم عامل ویندوز به اشتباه یک ساعت جلو تر نمایش داده می شود.
چنانچه ساعت رایانه شما یک ساعت جلوتر نمایش داده می شود، توصیه ما آنست که به جای دستکاری در ساعت ویندوز، که باعث به هم ریختگی ساعت UTC رایانه می گردد، گزینه Automatically adjust clock for Daylight Saving Time را در تنظیمات ساعت ویندوز از حالت انتخاب خارج کنید و در بامداد 2 فروردین دوباره این گزینه را به حالت انتخاب برگردانید.
امیدواریم روزی فرا رسد که این خطا در سیستم عامل ویندوز که در ایران بسیار محبوب هم هست، برطرف گردد.
با آرزوی سلامتی و شادکامی برای همه هموطنان.

اگه نمیدونید این گزینه گجاست :

Change Date and Time settings => Change Time Zone => "Unmark" Automatically adjust clock for Daylight Saving Time
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
به خاطر همین موضوع من این هفته یکشنبه یه ساعت زودتر رفتم کار
آخه فقط ساعت گوشیمو نگاه کردم :(
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا