صفحات نمایش شفاف نسل آینده را ببینید

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
چندین سال است که منتظر ورود گوشی های شفاف هستیم و این در ذهن بسیاری از افراد به یک رویا تبدیل شده است. تا کنون در بسیاری از فیلم های علمی – تخیلی نمونه هایی از این گوشی ها و رایانه ها را دیده ایم، اما اکنون برای اولین بار است که یک نمونه اولیه در زندگی واقعی ساخته شده است.


به گزارش جی اس ام این نمونه اولیه توسط کمپانی تایوانی Polytron ساخته شده است. همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید این بیشتر به یک طرح مفهومی شبیه است تا یک نمونه اولیه، اما با فعالیت و تمرکزی که تیم سازنده بر روی این نمونه اولیه دارند احتمالا تا آخر سال شاهد یک صفحه شفاف با سیستم عامل خواهیم بود.

Transparentphoneprototypeisgettingcloser-1.jpg


البته باید توجه کنید که این صفحه 100 درصد شفاف نیست زیرا بعضی از قسمت ها مانند باتری و کارت حافظه هنوز نمونه شفاف ندارند.



این صفحه نمایش که Polytron آن را تکنولوژی شیشه ای متغیر نامیده است یک صفحه نمایش OLED خازنی است. وقتی صفحه نمایش خاموش می شود کریستال های مایع به رنگ سفید کامل در می آیند. اما زمانی که صفحه را روشن می کنید بر اثر عبور جریان الکتریسیته این کریستال ها به شکلی مرتب می شوند که متن و یا عکس را برای شما به نمایش بگذارند.

زمان دقیقی از ارائه این صفحه نمایش داده نشده است اما مدیر مجموعه اعلام کرده است که احتمالا زمان تولید انتهای سال 2013 خواهد بود. همچنین مدیر Polytron اضافه کرده است که به طور جدی مشغول مذاکره با کمپانی های بزرگ گوشی ساز دنیا هستند تا از این تکنولوژی در ساخت گوش های نسل آینده استفاده شود.
منبع: theverge


 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : صفحات نمایش شفاف نسل آینده را ببینید

فیلن توطئه ی اشتلون را یادتون میاد ؟!؟!؟! توش یک موبایل شبیه این بود . واقعاً جالبه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا