ضبط فیلم و عکس از پس زمینه ی ویندوز – Mirillis Action! 1.10

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

1125.jpg
Mirillis Action! عنوان نرم افزاری است که اجازه می دهد تا در زمان واقعی ضبط / گرفتن عکس از Windows Aero desktop کیفیت آن را یسباز بالا در اختیارشما قرار دهد. با این نرم افزار شما می توانید از وب سایت های پخش فیلم، گیم پلی، ثبت نمایش framerates بازی، اضافه کردن فایل صوتی برای ایجاد آموزش با کیفیت بالا، ضبط موسیقی، ضبط تصاویر و موارد دیگر استفاده تمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار :
صبط ویدیو های با کیفیت و قابل تنظیم
عکسبرداری با تنظیمات پیشرفته و قابل تعریف
منطبق با ویندوز های ۷ و ویستا
کاربر پسند و عدم نیاز به داشن کامپیوتری بالا
و..
ضبط گیم پلی با کیفیت HD :
عملکرد فوق العاده ریع و بهینه استفاده از GPU که به شما این اجازه را می دهد تا یک گیم پلی اچ دی را که تا به کنون ندیده اید را ضبط نمایید.
فایل های ضبط شده خود را به فرمتهای رایج و دستگاه های معروف اکسپورت نمایید ! :
یکی را انتخاب کنید ، بسیاری از پروفیل ها از پیش تعریف شده اند و با فشار یک دکمه فایل ضبط شده ی خود را اکسپورت نمایید. این فایل می تواند برای دستگاه های چند رسانه ای، فیس بوک و یا یوتیوب ™ متناسب شود. فراموش نکنید که این نرم افزار دارای صرفه جویی در انرژی و زمان با استفاده از بهینه سازی و شتاب سخت افزاری بهنیه شده با NVIDIA® CUDA™ or Intel® Quick Sync است.


دانلود از لینک مستقیم – ۱۷٫۵ مگابایت
پسورد: ندارد
منبع: ایرانیان دانلود

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا