علی آبادی: باید فضا برای مدال آوری در بخش بانوان با مردان برابر شود

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
سومین دوره  فستیوال هنرهای رزمی در حالی شب گذشته (جمعه) در جزیره کیش افتتاح شد که در این مراسم محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک حضور داشت.


علی آبادی در صحبت های خود اظهار داشت: باید تمام ورزشکاران حاضر در این فستیوال را سفیرانی برای ترویج فرهنگ ایرانی به دیگر کشورها بدانیم. وقتی که این همه علاقه در ورزشکاران و رسانه ها وجود دارد نشان می دهد که تمام صحبت های دشمنان ما دروغ بوده و تمام صحبت هایی که آنها مطرح می کنند اشتباه است. در همین مسابقات 1200 ورزشکار از 67 کشور مختلف شرکت کرده اند که این نشان دهنده صحبت های من است.


رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: کشور ما قدرتمندی زیادی در زمینه های مختلف دارد. این قدرت تنها در بخش ورزشی نیست بلکه در زمینه های توسعه اقتصادی و اجتماعی نیز هست. به نظرم برگزاری رقابت هایی به این وسعت نشان از این دارد که ما چه توانی داریم که توانسته ایم 1200 نفر را یک جا جمع کنیم و در بالاترین سطح، مسابقات را برگزار کنیم.


علی آبادی در پایان اظهار داشت: ورزش تنها مختص مردان نیست بلکه برای همه مردان و بانوان است. به نظرم ورزش کردن برای بانوان واجب  تر است. رشته های رزمی در این چند سال رشد بسیار خوبی کردند و حتی ما شاهد بودیم که در بازی های آسیایی گوانجو اولین مدال طلا را در رشته ووشو در بخش بانوان کسب کردیم. به نظرم باید فضا و حمایت را تا جایی ادامه بدهیم که مدال  آوری در بخش بانوان با مردان برابری کند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا