عکس ها و مشخصات Galaxy SIV (گلکسی اس 4) توسط evleaks

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
در خبرهای امروز یک عکس از گوشی گلکسی اس 4 که قرار است در پنج شنبه هفته آینده معرفی شود منتشر شده است اما این عکس جدید یک تفاوت با دیگر عکس ها دارد و آن هم در منبع منتشر کننده عکس است.
evleaks که معتبرترین منبع برای عکس های گوشی هایی است که هنوز معرفی نشده اند این بار به سراغ گلکسی اس 4 رفته و یک عکس از این گوشی را منتشر کرده است. در نگاه اول متوجه این موضوع می شویم که دکمه سخت افزاری در پایین دستگاه یا همان دکمه home حذف شده است و باعث شده قاب جلویی گوشی بیشتر برای صفحه نمایش لمسی 4.99 اینچی متناسب شود.

evleaksgs41-1.jpg

در کنار این عکس یکسری مشخصات نیز از گوشی ذکر شده است، گرچه بیشتر این مشخصات را از بنچ مارکی که دیروز در اخبار گفتیم متوجه شده بودیم اما این اطلاعات می توانند آن اخبار دیروز را تایید کنند، همان طور که در عکس مشاهده می کنید تایید شده است که گوشی به صفحه نمایش سوپرآمولد با کیفیت فول اچ دی مجهز است، حافظه داخلی آن 16/32/64 گیگابایت و رم گوشی 2 گیگابایت است، دوربین این گوشی 13 مگاپیکسل و اندروید از پیش نصب شده بر روی آن نسخه 4.2 آب نبات ژله ای است.
evleaksgs4650x275-1.jpg

نظر شما چیست، آیا با سابقه خوبی که از evleaks در فاش کردن عکس گوشی ها سراغ داریم این عکس و مشخصات می توانند درست باشند؟

منبع: droid-life
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا