عینک گوگل به تهران رسید+ قیمت

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
کی از اعضای هیئت مدیره پاساژ پایتخت در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو» گفت: خبر ورود عینگ گوگل به ایران و مشاهده آن در پاساژ پایتخت صحت دارد.


وی افزود: تقریبا از دو هفته پیش، یک قلم از این کالا وارد بازار ایران شده است.



این مطلع در مورد نحوه ورود این ابزار های‌تک به ایران گفت: طبق آخرین اخباری که به بنده رسیده است، این ابزار توسط یکی از فروشندگان از امریکا به ایران وارد شده است.



وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ورود چنین ابزاری به کشور منع قانونی دارد یا خیر؟ نیز پاسخ داد منعی ندارد و تاکنون نیز صحبتی در این باره مطرح نشده است.



عضو هیئت مدیره پاساژ پایتخت قیمت تقریبی عینک گوگل را 10 تا 12 میلیون تومان عنوان کرد.



عینک گوگل مدت‌هاست تیتر یک روزنامه‌ها و سایت‌های سراسر دنیاست، یک عینک جنجال برانگیز که به هرجا با آن نگاه می‌کنید اطلاعات زیادی از آن روی صفحه‌ای که هیچ کس جز شما آن را نمی‌بیند ظاهر می‌شود.منظور شیشه عینک شماست.



دقیقا سخت افزار نقشه گوگل روی زمین است.



این عینک هوشمند چند وقتی است چراغ خاموش وارد بازار ایران شده و ماحصل گشت و گزارهای ما هم در بازار شد همین عکسی که از پشت ویترین یکی از مغازه‌ها در یک مرکز خرید در پایتخت تهیه شده است.



eb025bf9d0d8b27a34ead853181f04b8.png


با عینک هوشمند گوگل اگر به هوا نگاه کنید؛ هواشناسی آنلاین را خواهید دید؛ اگر به زمین نگاه کنید مکان خود را خواهید فهمید؛ اگر به بناها و اجسام نگاه کنید تمام اطلاعات قبل و حال و بعد آن را خواهید دانست.
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا