ویژه فیلم بازیهای بزرگ !؟!

Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار


> Avi Arad ، تهیه کننده ی اسرائیلی – امریکایی فیلم های سینمایی ، که فیلم هایی از جمله Xmen ، Avengers و SpiderMan را در کارنامه دارد ، در مورد فیلم هایی که قرار است بر اساس چندی از بازیهای مشهور از جمله Mass Effect ( اثر جرمی )، Uncharted (سرزمین ناشناخته) و Metal Gear Solid ساخته شوند مصاحبه ای با kotaku انجام داده که در اینجا با هم خلاصه ای از آن را مرور می کنیم :


نخست آقای آراد در مورد فیلم " اثر جِرمی " که بر اساس بازی نقش آفرینی شرکت Bio Ware ساخته خواهد شد گفت : (( این ایده ی بزرگی است ؛ در این داستان بشریت کم توسعه ترین و غیر قابل اعتمادترین موجودات هستند ! این تصویری هیجان انگیز از دنیای ماست ؛ اینجا ما بیگانگان هستیم !)) . این فیلم همچنان در آغاز کار قرار دارد و به گفته ی آراد حتی امکان دارد تا 5 الی 6 سال دیگر آماده نشود .




> مخصوصاً در مورد بازیهای سبک نقش آفرینی این مشکل وجود دارد چراکه هر یک از ما انتخاب های متفاوتی را انجام داده ایم و به نتایج مختلفی رسیده ایم ؛ به علاوه از آنجا که انتخاب ظاهر شخصیت بازی نیز بر عهده ی خود ما بوده و هریک از ما تصورات متفاوتی در مورد فرمانده شِپرد داشته ایم (چه در مورد جنسیت ، چه درمورد سیاه یا سفید پوست بودن و... ) چالشهای زیادی در مورد ساخت فیلمی مرتبط با اتفاقات این بازی وجود دارد که باید دید تیم سازنده تا چه اندازه از پس این چالش بر خواهند آمد .


اما آقای آراد که نقش پر رنگی در آوردن قهرمانان کتاب های مصور (Comics) نظیر Iron Man و مرد عنکبوتی بر روی پرده ی سینما داشته است؛ در ساخت فیلمی بر اساس بازی Metal Gear Solid نیز همکاری خواهد داشت ؛ گرچه این فیلم نیز همچنان در مراحل ابتدایی به سر می برد و به گفته ی او نباید انتظار عرضه ی آن را تا حداقل 3 سال دیگر داشته باشیم . در کنار این ها آراد بر روی فیلم Uncharted ( که بهترین بازی شرکت ناتی داگ در کنار The Last Of Us و Crash محسوب می شود ) نیز کار می کند و به نظرش این فیلم به خصوص به دلیل رابطه ی میان شخصیت ها ، شانس زیادی برای موفقیت دارد. تمرکز اصلی این فیلم هم درمورد رابطه ی پدری و فرزندی است .




(( ... در اینجا چیزهای جالبی وجود دارد ؛ دنیای سرقت آثار باستانی ! کشورهای زیادی وجود دارند که متوجه این موضوع شده اند که آثار تاریخی و تمدن آنها مورد تجاوز قرار گرفته و اکنون تلاش می کنند که آن را جبران کنند )) . آقای آراد معتقد است که ساخت فیلم در مورد بازی به هیچ وجه کار ساده ای نیست چراکه در بازی ها زمان بیشتری برای شناخت شخصیت ها و روایت داستان وجود دارد و انجام این کار در یک فیلم 120 دقیقه ای کار دشواری است ! حتی اگر یک بازی فروش موفقی داشته باشد این به این معنی نخواهد بود که می توان یک فیلم عالی از آن ساخت ! برای این کار به یک داستان عالی نیاز داریم ...


> در کل به عقیده ی بیشتر گیمرها، فیلم هایی که از روی بازی ساخته می شوند کیفیت پایینی دارند که به هیچ وجه رضایت آنها را جلب نمی کند ؛ البته وضعیت در مورد بازیهایی که بر اساس فیلم های پر فروش ساخته می شود از این هم بدتر است !؟! در هر حال امیدواریم که در سالهای بعد فیلمهای بهتری در مورد قهرمان های بازیهای محبوبمان ساخته شود ...


 
آخرین ویرایش:
ATT4CK3R

ATT4CK3R

جنگجو سایبری
کاربر تالار
پاسخ : فیلم بازیهای بزرگ !؟!

این بازی اسمش چیه؟
 
ATT4CK3R

ATT4CK3R

جنگجو سایبری
کاربر تالار
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : فیلم بازیهای بزرگ !؟!


> این بازی Uncharted (سرزمین ناشناخته) است ؛ بازی انحصاری پلی استیشن و شاهکاری از ناتی داگ ! یک بازی ماجراجویی جالب که قهرمانی به اسم نایتان دریک داره ؛ شایعاتی هم از ساخته شدن قسمت چهارم این بازی برای PS4 شنیده میشه که چندان هم دور از ذهن نیست ؛ جالب است بدانید که طراح هنری ناتی داگ (که طرح های مفهومی بازیهایی مثل Uncharted و The Last Of Us را کشیده) یک ایرانی به نام بهروز روزبه است !!!!؟!
 
lighting

lighting

Light Of GuidancE
کاربر ماندگار
پاسخ : فیلم بازیهای بزرگ !؟!

فیلم مس افکت واقعا جالب میشه:دی
البته در مورد چهره هم صد در صد باید از چهره پیش فرض بازی استفاده کنن:دی
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : فیلم بازیهای بزرگ !؟!

> یکی از کاربرهای Game Spot پیشنهاد داده بود که فیلم Mass Effect در مورد آندرسون باشه ؛ یکمی فکر کردم دیدم عجب ایده ی خوبی داد و چقدر در مورد حاشیه و گوشه وکنار جنگ و ارتباطات شخصی و ... کلاً همه چیز از زاویه ای دیگه روایت میشه که خیلی جالبه ... ( در ضمن نیازی نیست که چهره ی دقیقی از فرمانده شپرد دیده بشه ) نظر شما چیه ؟



do.php
 
آخرین ویرایش:
lighting

lighting

Light Of GuidancE
کاربر ماندگار
پاسخ : فیلم بازیهای بزرگ !؟!

اینجوری دیگه حماسی نمیشه:|
اونجاهایی که شپرد جذبه نشون میداد و همه رو تحت سلطه خودش در میاورد
یا اون قسمت که مشت میزد تو دهن کروگن ها:دی
اصلا اگه این قسمت ها نباشه فیلمش خوب نمیشه که:دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا