قاب برای گوشی A12 چی بخرم ؟

وضعیت
موضوع بسته شده است.
M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
با توجه به افزایش اندازه گوشی ها و بزرگتر شده صفحه نمایش و طراحی ظرفیت تلفن های همراه، انتخاب قاب گوشی بسیار مهم می باشد . در این مقاله قصد داریم نمونه های مختلفی از قاب گوشی A12 را به شما معرفی نمایم.
به طور کلی انواع مختلفی از قاب گوشی موبایل وجود دارد، قاب های ضد ضربه، قاب سیلیکونی، قاب ژله ای و قاب طرح دار. هر کدام از این قاب ها را می توان بر اساس سلیقه انتخاب نمود. البته همه چیز هم سلیقه نیست اما قطعا برای انتخاب قاب گوشی A12 نیاز دارید که اول به سراغ سلیقه خود بروید. زیرا ترجیح نشان داده است که هرچقدر هم به دنبال قاب های با کیفیت باشید در آخر بازهم به سراغ ان مدلی خواهید رفت که مورد سلیقه شماست . پس سعی کنید در انتخاب معیار ها این مورد را در نظر داشته باشید

قاب ضد ضربه A12 در دو نسخه محافظ لنز دار و ساده ، می تواند از تلفن همراه شما در مقابل شوک ها و ضربه های نسبتا شدید محافظت نماید . و باعث عدم آسیب به گوشی شما شود . به طور مثال این مدل از قاب گوشی A12 می تواند برای کسانی که احتمال ضربه خوردن گوشی آنها بیشتر می باشد کاربرد بسیار زیادی داشته باشد.
و یا قاب های سیلیکونی A12 که زیبایی خاصی دارند، به دلیل داشتن موکت داخلی این قابلیت را دارند که از خط و خش افتادن روی گوشی شما جلوگیری نمایند . اما همانند قاب های ضد ضربه ، قابلیت محافظت بالایی ندارند اما کثیف نشدن و زیبایی بسیار زیاد این قاب یک ویژگی خاص در این مدل از قاب های A12 می باشد .
شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، قاب گوشی A12 یا گلس گوشی A12 را انتخاب نمایید. برای خرید قاب گوشی A12 کافیست مدل مورد نظر خود انتخاب نمایید تا در سریع ترین زمان به وسیله پست پیشتاز کالا تحویل شما گردد. همچنین تمامی کالا دارای 24 ساعت مهلت تست و قابلیت پرداخت درب منزل می باشد که می برای مزمینان بیشتر شما قرار داده شده اند .

قاب گوشی A12 از جنس پلی کربنات یا PC
وقتی صحبت از مقاومت قاب گوشی a12 به میان می آید، پلی کربنات ماده ای است که می خواهید در کنار شما باشد. این ترموپلاستیک آمورف در تعدادی از صنایع در ساخت محصولات مختلف از جمله لنزهای شیشه ای، شیشه های ضد گلوله، دیسک های فشرده، قطعات خودرو و تجهیزات پزشکی استفاده می شود. در واقع، احتمالاً تا به حال از یک محصول ساخته شده از پلی کربنات استفاده کرده اید، حتی بدون اینکه متوجه شوید!!
مزایای قاب PC برای گوشی: قاب گوشی a12 پلی کربنات دارای لیست بلندبالایی از مزایا است، به خصوص در مورد محافظت از گوشی های هوشمند. قاب های گوشی های کامپیوتری نه تنها بادوام و مستحکم هستند، بلکه انعطاف پذیر، سازگار با آب و هوا و مقرون به صرفه هستند. به علاوه، قاب های تلفن پلی کربنات معمولاً قابل تنظیم هستند یا در حال حاضر در طیف گسترده ای از رنگ های زنده و طرح های خلاقانه موجود هستند.
معایب قاب پلی کربنات: اگرچه پلی کربنات به دلیل مقاومت بالای آن در برابر ضربه بسیار ارزشمند است، قاب های گوشی های PC کاملاً در برابر خش مقاوم نیستند. به همین دلیل، قاب های تلفن پلی کربنات معمولاً با یک لایه مقاوم در برابر خراش پوشانده می شوند تا محافظت بیشتری ایجاد کنند. برخی از قاب‌های گوشیA12 ممکن است دارای مواد انعطاف‌پذیرتری مانند سیلیکون یا TPU باشند تا ضربه‌گیری بهینه و چسبندگی بهتری داشته باشند و خطر لغزش گوشی A12 از میان انگشتان شما به حداقل برسد.
گادر گوشی A12 ساخته شده از سیلیکون
هر زمان که به سیلیکون فکر می کنید، احتمالاً به لاستیک مصنوعی فکر می کنید که تا حدی درست است. سیلیکون، همچنین به عنوان پلی سیلوکسان شناخته می شود، گروه پلیمری از ترکیبات مصنوعی است که از واحدهای تکرار شونده سیلوکسان تشکیل شده است. این واحدهای تکرار شونده در واقع زنجیره ای از اتم های سیلیکون و اکسیژن متناوب هستند که معمولاً با کربن، هیدروژن و گاهی اوقات عناصر دیگر به هم متصل می شوند. در واقع، سیلیکون عنصری است که در شن و ماسه یافت می‌شود که اتفاقا یکی از فراوان‌ترین عناصر در جهان است. از سیلیکون برای ساخت صفحه کلید، سینی یخ و موارد دیگر استفاده می شود.
مزایای قاب گوشی a12 سیلیکونی: سیلیکون ماده ای انعطاف پذیر است که برخلاف سایر مواد قاب گوشی A12 می تواند ضربه را جذب کند. برخلاف سایر لاستیک‌ها، سیلیکون در محیط‌های سرد، گاهی اوقات تا دمای -75 درجه فارنهایت (60- درجه سانتی‌گراد) به‌خوبی خود را حفظ می‌کند. علاوه بر این، بافت نرم و چسبناک آن باعث می‌شود قاب‌های سیلیکونی A12 کمتر لیز بخورند یا از دست‌تان بیفتند.
معایب قاب گوشی a12 سیلیکونی : علیرغم اینکه سیلیکون یکی از راحت ترین مواد در دسترس است، قیمت کمی بالاتر از سایر مواد قاب گوشی A12 دارد. یکی از دلایلی که هزینه سیلیکون در مقایسه با سایر مواد نسبتاً بالا است این است که فرآیند تبدیل ماسه به سیلیکون گران است. به علاوه، سیلیکون به راحتی در طیف وسیعی از صنایع استفاده نمی شود، بنابراین صرفه جویی در مقیاس پایین است. با این حال، ویژگی های مطلوب سیلیکون به راحتی قابل توجیه است و خرید قاب گوشی a12 سیلیکونی ارزش آن را دارد.
قاب گوشی سامسونگ A12 ساخته شده از TPU
قاب گوشی a12 با پلی اورتان ترموپلاستیک پلاستیکی معمولی نیست، یک کلاس بسیار همه کاره از الاستومرها است که از کوپلیمرهای بلوک تقسیم شده خطی تشکیل شده است که از هر دو بخش سخت و نرم تشکیل شده است. قاب‌های گوشی a12 مدل TPU با فهرستی طولانی از ویژگی‌ها، نه محدود به خاصیت ارتجاعی یا مقاومت در برابر سایش، چربی و روغن، سطح محافظتی عالی را برای هر گوشی هوشمندی ارائه می‌دهند. پلی اورتان در تولید بسیاری از اقلام از جمله صندلی ماشین، مبلمان و مواد بسته بندی استفاده می شود.
مزایا: ترموپلاستیک به صورت سخت یا نرم موجود است و به راحتی می‌توان آن را به اشکال مختلف قالب‌گیری کرد. قاب‌های گوشی‌های هوشمند TPU نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه بسیار قوی هستند و گاهی اوقات ضربه‌ها را بهتر از لاستیک‌ها تحمل می‌کنند.
معایب قاب گوشی a12 مدل TPU: پلی یورتان ترموپلاستیک علیرغم فهرست طولانی مزایای آن، دارای تمایلات رطوبت سنجی است که ممکن است آن را در شرایط خاصی مستعد جذب آب کند. اگرچه قاب‌های گوشی نرم TPU معمولاً از قاب‌های لاستیکی بادوام‌تر هستند، اما گاهی اوقات برای اطمینان از شکستن آن‌ها به یک ماده محافظ اضافی یا پوسته سخت نیاز دارند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا