قاضی itc میگوید که سامسونگ بخش مهمی از پتنتهای اپل را نقض کرده است

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
روز جمعه یک قاضی بخش کمیسیون تجارت بینالمللی ایالات متحده (ITC) بیان کرده است که سامسونگ یک پتنتی که متعلق به اپل است را نقض کرده است.
به گزارش جی اس ام این پتنت مربوط به ویژگی از گوشی میشود که به کاربران امکان میدهد قسمتی از یک متن را انتخاب کنند. همچنین گفته شده که دو پتنت در حال بررسی هستند، یکی همان است که سامسونگ در آن گناهکار شناخته شده و دیگری که باز هم متعلق به اپل است مربوط به تکنولوژی میشود که به گوشی این امکان را میدهد تا تشخیص دهد یک میکروفون به جک 3.5 میلیمتری صدا متصل است یا یک دستگاه دیگر، علتی بر نقض این پتنت توسط سامسونگ پیدا نشد.
1-1.jpg
ITC این قدرت را دارد که ورود محصولات سامسونگ به خاک کشور آمریکا را ممنوع کند. اپل نیز معتقد است فروش که گوشی گلکسی نکسوس و چند محصول دیگر باید در آمریکا ممنوع شود. خبرگزاری رویترز اعلام کرده که تصمیم نهایی در این مورد در ماه اوت (مرداد) گرفته خواهد شد.
مدتی پیش اپل در آمریکا سامسونگ را محکوم به پرداخت 1 میلیارد دلار کرد، اما مدتی بعد با نظر قاضی دادگاه اعلام شد که هیئتمنصفه در برآورد میزان خسارت اشتباه کرده است، به نظر میرسد چنگ این دو کمپانی بزرگ پایانی ندارد، به نظر شما کدامیک مقصر هستند؟ منبع: reuters
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا