مایکروسافت سالیانه بیش از 2 میلیارد دلار از اندروید درآمد دارد!

H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
ae3579661f0e7ff3e97f99e296f90653_XL-1.jpg


ریچارد شرلاند یکی از تحلیلگران با سابقه و معروف دنیا که تمرکز او شرکت مایکروسافت است، باور دارد که ردموندیها سالیانه 2 میلیارد دلار را از بابت مجوز استفاده از پتنتهایشان از تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی بدست میآورند.




گفته میشود 95% از این درآمد سود خالص است و مایکروسافت برای کسب آن در حال حاضر هیچ زحمتی نمیکشد. از مدتها پیش اطلاعات غیر رسمی بدست آمده بود که نشان میداد، مایکروسافت بابت هر دستگاه تلفن اندرویدی که توسط تولیدکنندگان بزرگی همچون سامسونگ یا HTC بین 5 تا 15 دلار را بابت اجازه استفاده از برخی از پتنتهای این شرکت، دریافت میکند. حالا این اعداد و ارقام را در تعداد ابزارهای اندرویدی که سامسونگ در هر سال به فروش میرساند ضرب کنید تا با یک عدد شگفت انگیز روبرو شوید.
به اعتقاد شرلاند، مایکروسافت این درآمد را برای پوشش دادن کمبود درآمد بخش ایکس باکس استفاده میکند.
سیاست مایکروسافت برای حفظ پتنتهای خود دقیقا بر خلاف اپل است. اپل تلاش میکند تا محصولات کمپانیهایی که اختراعهای ثبت شده این شرکت را نقض میکنند، ممنوع فروش کند، اما در عوض مایکروسافت اجازه استفاده از پتنتهای خود را به دیگر کمپانیها میدهد و در عوض بابت تولید هر ابزاری که از پتنتهای این شرکت در آنها استفاده شده، مبلغی را دریافت میکند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا