مبارزه مدرن با Modern Combat 4 Zero Hour v1.0.0

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
93.jpg



و هم اکنون نسخه جدید مبارزه ی مدرن از شرکت معروف Gameloft! نسخه چهارم از سری بازی های Modern Combat با گرافیکی خیره کننده برای اندروید منتشر شد. این بازی از معروفترین و جذاب ترین بازی های تیراندازی و اکشن اندروید می باشد. شما در این بازی، در نقش یک سرباز شجاع ظاهر می شوید و وارد میدان جنگ های جهنمی می شوید. در ابتدا گرافیک فوق العاده این بازی توجه شما را جلب می کند. همچنین به لطف وجود موتور گرافیکی Havok برای اضافه کردن افکت های تار شدن صفحه حین کشته شدن یا تیر خوردن و انفجار بمب، جو طبیعی و هیجان انگیزی برای بازی ایجاد شده است. تغییر دیگر این بازی نسبت به نسخه های قبل، بهتر شدن کلید های لمسی بازی می باشد که جابه جایی، تیراندازی و دسترسی به سلاح ها را بسیار آسان تر و کاربردی تر کرده است. سرعت گیم پلی بازی نیز بیشتر شده است و در صورتی که کمی کند عمل کنید، در میدان جنگ نابود می شوید! سلاح های به کار رفته در این بازی از جدیدترین سلاح ها می باشد و تمامی آن ها از صداگذاری بسیار عالی بازی سود می برند. با توجه به گرافیک بالا و سنگین، نصب این بازی را به دستگاه های قدرتمند اندرویدی پیشنهاد می کنیم.



94.jpg
95.jpg
96.jpg
97.jpg



راهنما : بعد از دریافت دیتا، خود پوشه GloftM4HM را در مسیر SD/gameloft/games کپی کنید.
نکته (۱) : بازی توسط اندرویدیها کاملا تست شده است و هیچ مشکلی ندارد.
نکته (۲) : این بازی برای تمامی پردازنده ها تهیه شده است و دیتای یکسان زیر را دارد.
نکته (۳) : این بازی بر روی دستگاه های قدرتمند اندرویدی قابل اجرا می باشد و دانلود برای کسانی که گوشی هایی با پردازنده های زیر ۱GH دارند پیشنهاد نمی شود.

دانلود :
دانلود با حجم 19.32 مگابایت


ورژن : برای اندروید 2.3 و بالاتر

منبع و پسورد : اندرویدیها
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا