مخفی کردن روبان جدید «ویندوز 8»

  • شروع کننده موضوع Night Spirit
  • تاریخ شروع
Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
co1152-1.jpg


شرکت «مایکروسافت» به طور رسمی در تاریخ 13 سپتامبر 2011 از نسخهی پیشنمایش «ویندوز 8» رونمایی کرد. این نسخه که مخصوص تولیدکنندگان نرمافزار است خیلی زود در اینترنت برای دانلود قرار گرفت. در نتیجه اگر دوست دارید که زودتر از دیگران کار با «ویندوز 8» را امتحان کنید میتوانید آن را از اینترنت دانلود کرده و نصب کنید، هر چند این نسخه، نسخهی اولیه «ویندوز 8» بود و پایدار نیست اما با نصب آن میتوانید محیط و امکانات جدید «ویندوز 8» را تجربه کنید. ما نیز در وبسایت بیتوته از این پس به معرفی ترفندهای این ویندوز جدید خواهیم پرداخت.

یکی از قابلیتهای جدیدی که در «ویندوز 8» به چشم میخورد وجود یک روبان در محیط «ویندوز اکسپلورر» است، مشابه آن چیزی که در نسخههای جدید «مایکروسافت آفیس» به چشم میخورد. روبان (Ribbon)، نوار ابزار بزرگی است که دکمههای مختلف کاربردی درون آن گنجانده شده است. هر چند این روبان، انجام بسیاری از کارها را ساده میکند اما در عین حال فضای زیادی از پنجرهها را نیز اشغال میکند. در نتیجه اگر به این روبان بزرگ علاقهای ندارید و دوست دارید محیط «ویندوز اکسپلورر»، همانند «ویندوز 7» باشد با استفاده از این ترفند میتوانید آن را به طور پیشفرض مخفی کنید و در زمان نیاز مجدد آن را بازگردانید. بدین منظور:

ابتدا بر روی دکمه Start کلیک کرده و عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter بزنید.

در پنجره Local Group Policy Editor از پنل سمت چپ مسیر زیر را طی کنید:
Computer Configuration –> Administrative Templates –> Windows Components –> Windows Explorer

اکنون از قسمت سمت راست پنجره، بر روی Start Windows Explorer with Ribbon minimized دوبار کلیک کنید.

در پنجره باز شده، گزینه Enabled را به حالت انتخاب درآورده و بر روی دکمه OK کلیک کنید.

اکنون در صورت باز کردن یک پنجره در محیط «ویندوز اکسپلورر»، اثری از روبان نخواهد بود. با کلیک بر روی فلش کوچکی که در سمت راست و بالای پنجره به چشم میخورد، میتوانید مجدد روبان را بازگردانی کنید.

برای این که همه چیز به حالت ابتدایی بازگردد نیز در مسیر طی شده، بایستی گزینه Disabled را انتخاب نمایید.منبع:tarfandstan.com
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا