مراقب حملات جدید بدافزار Zeus باشید

  • شروع کننده موضوع A.Shadow
  • تاریخ شروع
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
طی چند ماه گذشته میزان فعالیتها و جرایم سایبری خانواده بدافزار Zeus که مبتنی بر ویروس Trojan ساخته شده، به میزان قابل ملاحظهای افزایش یافته است....








طی چند ماه گذشته میزان فعالیتها و جرایم سایبری خانواده بدافزار Zeus که مبتنی بر ویروس Trojan ساخته شده، به میزان قابل ملاحظهای افزایش یافته است.
این طور که نتایج حاصل از بررسیهای جدید مرکز تحقیقاتی Trend Micro نشان داده است، طی چند ماه گذشته میزان فعالیتها و جرایم سایبری خانواده بدافزار Zeus که مبتنی بر ویروس Trojan ساخته شده، به میزان قابل ملاحظهای افزایش یافته است.
به نقل از شماران سیستم، گروه تحقیقاتی Trend Micro با انتشار بیانیهای در این خصوص هشدار داد: «انواع مختلف بدافزار ZeuS/ZBOT با هدف سرقت اطلاعات فعالیت میکنند و فعالیت آنها نسبت به قبل بسیار افزایش یافته است. از ابتدای سال جاری میلادی فعالیت انواع مختلف این بدافزار افزایش یافته است که پیشبینی میشود طی ماههای باقیمانده از سال جاری میلادی فعالیت آنها بیشتر هم بشود.»



Zeus-1.jpg


بدافزار Zeus که با نام Zbot هم شناخته میشود، یکی از قدیمیترین خانواده بدافزارهای مالی در جهان است که همچنان به حیات خود ادامه میدهد.

هدف اصلی از فعالیت آن سرقت و کلاهبرداری از بانکها است و در عین حال میتواند انواع مختلف اطلاعات شخصی را نیز به سرقت ببرد.لازم به ذکر است که Zeus این روزها توسط خالق اولیه خود توسعه نمیابد.
در سال ۲۰۱۱ میلادی کدهای منبع این بدافزار روی اینترنت منتشر شد و از آن زمان عموم کاربران انواع مختلف این بدافزار را تولید کردند



منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا