مشتریان کدام برند به برند خود وفاداری بیشتری دارند؟سامسونگ یا اپل؟

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
حتما می دانید که سامسونگ در حال حاضر بزرگترین کمپانی گوشی ساز جهان است و بیشترین سهم بازار موبایل دنیا و ایران را نیز در اختیار دارد. اما اکنون یک افتخار دیگر نیز به برگ افتخارات سامسونگ اضافه شد.
به گزارش جی اس ام بالاخره سامسونگ توانست مقام اول در وفاداری مشتریان به برند را از اپل برباید و اپل را به جایگاه دوم بفرستد، برای مدت های طولانی اپل به عنوان اولین برندی بود که مقام نخست را جلب رضایت مشتری و وفاداری مشتری در اختیار داشت اما امروز این مقام به دست سامسونگ افتاده و اپل در رتبه دوم قرار دارد.
در رتبه سوم این لیست ال جی قرار گرفته و نوکیا و سونی نیز مشترکا در رتبه چهارم قرار دارند.
samsungloyal1-1.png

اما فاصله بین رتبه اول و رتبه دوم چه میزان است؟
بر طبق گفته های Robert Passikoff رئیس کمپانی Brand Keys که در پشت این تحقیق قرار دارد در این تحقیق این فاصله 39000 نفر است.
به نظر می رسد که سامسونگ قصد ندارد از به دست آوردن رتبه اول در تمام جوانب دست بردارد و می خواهد نه تنها در زمینه فروش بلکه در تمام زمینه های موبایلی رتبه اول باشد.

منبع: phonearena


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا