مشخصات اسمارت فون های HTC One M9 و One M9 Plus

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
926cfee6b6e4c1786fe359f3cd805917.jpg


از قرار معلوم اچ‌تی‌سی در حال آماده کردن دو نسخه از طلایه‌دار جدید خود برای عرضه به بازار در سال جاری میلادی است.دو تصویر منتشر شده مربوط به نتایج بنچمارک سایت Compubench حکایت از اچ‌تی‌سی وان ام ۹ و وان ام ۹ پلاس، دارد.
هر دو گوشی به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز هستند و با این حساب خبری از دوربین دوگانه در پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نخواهد بود. شایعات قبلی از دوربین ۴ مگاپیکسلی با کیفیت UltraPixel در جلوی گوشی خبر می‌داد در صورتی که نتایج بنچمارک منتشر شده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جهت ضبط تصاویر با کیفیت۲۱۶۰p برای وان ام ۹ حکایت دارد؛ همین اعداد در ام ۹ پلاس به ۲,۰۴۸ ۱,۵۳۶px کاهش یافته است.

e28e5feec129dee620a12f65f83c4f29.jpg

صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و اگر بخواهیم به نتایج بنچمارک تکیه کنیم باید ۵.۱ اینچی باشد. چیپست هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک در قلب وان ام ۹ پلاس گرفته است و ۳ گیگابایت رم، چیپست گرافیکی PowerVR Rogue G6200 chipset سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد.

HTC.jpg


بر اساس اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک، اچ‌تی‌سی وان ام ۹ نیز صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و پردازنده‌ گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره می‌برد و باطری آن 2840 میلی آمپر است.
اندروید ۵.۰ میزبانی سیستم‌عامل این گوشی‌ها را دارد و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌ سازی که ۲۳ گیگ آن قابل استفاده است برای طلایه‌داران جدید اچ‌تی‌سی در نظر گرفته شده است.
البته این نکته را نیز نباید از یاد برد که اچ‌تی‌سی باترفلای ۳ با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی که از کیفیت QHD برخوردار است نیز احتمال می‌رود از جانب اچ‌تی‌سی معرفی شود. در مجموع باید برای اطلاعات دقیق و رسمی از جانب اچ‌تی‌سی تا ۲۸ اسفند صبر پیشه نمود.


منبع: فارنـت
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا