معرفی انواع درب ضد سرقت

S

sepahandarb

کاربر تالار
کاربر تالار
درب های ضد سرقت تامین کننده امنیت خانواده هستند.
با استفاده از درب های ضد سرقت امنیت منزل خود را تضمین کنید.

انواع دربهای ضدسرقت

درب ضدسرقت دارای انواع مختلف است ودربازارایران به صورت سه دسته اصلی عرضه میشود،که شامل:
درب ضدسرقت ترک
درب ضدسرقت چینی
درب ضدسرقت ایرانی
درب ضدسرقت ترک هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در مقام بالاتری نسبت به سایرین قرار دارد. البته درب ضدسرقت ایرانی نیز از نظر ظاهر و کیفیت تا حد زیادی مشابه نمونه ترکیه ای آن است. ولی قیمت آن نسبت به درب ضدسرقت ترک پایینتر است. و نوع چینی درب ضدسرقت ارزانترین آنها است. البته این گونه درب ها در ایران تولید شده و به لطف بالارفتن قیمت ارز ! دیگر توجیه اقتصادی برای واردات آن نیست !نکته مهمی که باید در مورد دربهای ضدسرقت ایرانی بدانید این است که این دربها میتوانند دقیقا مطابق خواسته شما ساخته شوند یعنی امکان سفارش این درب به سایز و ابعاد و شکل شما وجود دارد

تفاوت دربهای ضد سرقت با یکدیگر

چهارچوب درب ضد سرقت

سه نوع درب ضد سرقتی که در بالا به شما معرفی شد دارای تفاوتهایی بایکدیگرهستند. اولین تفاوتی که در این دربها به چشم میخورد در نوع چارچوب و کلاف هریک از آنها می باشد و باعث تغییر قیمت هر سه مدل درب ضد سرقت اشاره شده می باشد !

قفل و لولای دربهای ضدسرقت
تفاوت بعدی این دربهای ضدسرقت تفاوت در لولاهای این دربها است. لولاهای دربهای ضدسرقت ترک و ایرانی از سمت داخل قابل مشاهده است و کاملا دیده میشود اما لولاهای دربهای ضدسرقت چینی نه ازداخل و نه از بیرون قابل رویت نیستند.

رویه های درب ضد سرقت
تفاوت بعدی را میتوان در رویه درب های ضدسرقت مشاهده کرد،به گونه ای که رویه درب ضدسرقت چینی به صورت فلزی میباشد. ولی رویه دربهای ضدسرقت ترک و مخصوصا درب ضد سرقت ایرانی به دو دسته روکش طبیعی چوب و یاMDF با روکش PVCتقسیم بندی میشود.

درب ضد سرقت قیمت |درب ضد سرقت ارزان | درب ضد سرقت فلزی | درب ضد سرقت سفید | درب - درب ضد سرقت سپاهان
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا