معرفی گوشی هوشمند Xperia™ M dual

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
xperia-m-ds-dualsim-920x780-7c2d858e5b3d672ae71f1db6002731bd.jpg
عملکردهای تک لمسی از Sony

اشتراک گذاری با دوستان و برقراری ارتباط با جهان اطراف شما هرگز تا این حد ساده نبوده است. بر اساس NFC (ارتباط برد نزدیک)، عملکرد تک لمسی ،یک دستگاه را با یک تماس به دستگاه دیگر وصل می کند. بدون نیاز به سیم، کابل یا صرف وقت زیاد و انجام تنظیمات.

صفحه آینه ای با یک لمس

عکس های موجود در گوشی خود را در تلویزیون مشاهده کنید. برای فعال کردن همسان ساز صفحه، کافیست تلفن دارای Bluetooth را به کنترل از راه دور تلویزیون ®BRAVIA تماس دهید.

فایل پشتیبان تک لمسی

فرقی نمی کند که تصاویر را با تلفن هوشمند Xperia، تبلت یا دوربین گرفته باشید، اکنون می توانید آن ها را در یک مکان مشترک ذخیره کنید. ™‎ Personal Content Station که ارائه ای است از Sony، یک هاب بی سیم مخصوص عکس و فیلم است.
one-touch-listening-544x5041-d20388d55838bc2c152ee4e3c27e86e21.jpg
گوش کردن با یک لمس

آهنگ های روی دستگاه مبتنی بر Android خود را از طریق NFC بر روی بلندگو یا هدست بی سیم پخش کنید.

از تلفن هوشمند شما به صفحه بزرگ

می خواهید خاطرات خود را بر روی صفحه ای بزرگ به اشتراک بگذارید؟ یا می خواهید صدا از هدفون به بلندگو منتقل شود؟ با استفاده از فرمان “Throw” محتوا را از طریق همسان ساز صفحه یا DLNA، از تلفن دارای Bluetooth خود به تلویزیون دارای Wi-Fi فعال انتقال دهید یا آهنگ های خود را از طریق Bluetooth به بلندگو ارسال کنید. با استفاده از قابلیت “Throw”، برنامه هوشمند مرتبط شده با برنامه های Xperia تان، تلفن هوشمند شما بهترین روش برای اتصال بی سیم به سایر دستگاه ها را می یابد.

Smart Connect

با تنظیم نحوه عملکرد تلفن هوشمند خود به هنگام اتصال به سایر دستگاه ها، زندگی را آسان تر کنید. هنگام اتصال هدفون، پخش کننده موسیقی خود را باز کنید، SmartWatch Sony مبتنی بر Android را سازماندهی کنید یا زمانی که تلفن شما با پایه شارژ مماس میشود ساعت زنگ دار را فعال کنید. Smart Connect نرم افزاری است که به شما امکان می دهد تمام لوازم جانبی هوشمند خود را مدیریت کنید.
smartconnect-2-920x440.jpg
چشم اندازی چشمگیر

از لحظات شگفت انگیزی که عکس گرفته اید. کمدی های دلخواه خود. یا موزیک ویدیویی که دوست دارید را چندین بار تماشا می کنید. این تلفن هوشمند دارای Bluetooth با صفحه نمایش روشن 4 اینچی با کیفیت بالا که کاملاً برای همه نوع سرگرمی مناسب است و بدون اینکه بزرگ شود ارائه شده است.


ساخت با کیفیت

از دکمه خاموش/روشن آلومینیومی تا صفحه شیشه ای ضدخش، Xperia M dual ترکیبی از آرایه ای از جزئیات با دقت انتخاب شده در طراحی، با قاب بدنه مبتکرانه ای طراحی شده است. طراحی شده توسط Sony OmniBalance، این تلفن باریک خصوصاً در راستای آنچه مایلید ایجاد شده است.

xperia-m-feature-display-design-detailes-01-600x600-292a661ccfe71efb391162a8a549ec98.jpg xperia-m-feature-display-design-detailes-02-600x600-41f6983cd9751345d61d37a88e994165.jpg


تمام تصویرها به زیبایی با کیفیت HD گرفته شده است

ساخته شده با همان ماژول دوربین های Sony، Xperia M dual با یک دوربین 5 مگاپیکسلی ارائه شده است و به شما امکان می دهد با کیفیت HD فیلم بگیرید. این دوربین همچنین با قابلیت فوکوس خودکار طراحی شده است، یک کلید اختصاصی برای دوربین وجود دارد که با صفحه نمایش قفل شده هم عکس می گیرد، به علاوه عملکرد عکس گرفتن با سرعت که در حالت خواب در کمتر از یک ثانیه به حالت گرفتن عکس فوری می رود، به این معنی است که شما هیچ وقت هیچ عکسی یعنی دقیقه های با ارزش دیگری را از دست نمی دهید.

رنگ های طبیعی حتی وقتی نور زمینه وجود دارد – HDR برای عکس ها

HDR عکس ها موجب می شود عکس ها در هر نوری با رنگ طبیعی گرفته شود. HDR (گستره پویای بالا) یک فن آوری تصویری است که برای گرفتن عکس در مقابل نور پس زمینه شدید استفاده می شود. با HDR، این تلفن هوشمند دارای Bluetooth از تصاویر یکسان که در معرض سطوح و لایه های مختلف برای خلق یک عکس برتر قرار گرفته اند عکس می گیرد.

با حالت Battery STAMINA، به طور چشمگیری عمر باتری را بهبود بخشید

تلفن های هوشمند بسیار زیاد از باتری استفاده می کنند، حتی زمانی که از آنها استفاده نمی کنید. تمام برنامه هایی که روی تلفن خود دارید ممکن است در پس زمینه در حال اجرا باشند و باتری را خالی کنند. حالت Battery STAMINA از خالی شدن باتری گوشی شما جلوگیری می کند. زمانی که از صفحه نمایش خود استفاده نمی کنید، تشخیص می دهد و در حالی که اعلان های شما را نگه می دارد، به طور خودکار عملکردهایی که نیاز ندارید را خاموش می کند. به محض این که دکمه خاموش/روشن را فشار دهید صفحه نمایش روشن می شود، همه چیز روشن و دوباره اجرا می شود.
فقط اعلان های مهم را دریافت کنید

با حالت Battery STAMINA، Wi-Fi و ترافیک داده در حالت آماده به کار غیر فعال می شوند، اما همچنان تماس های ورودی، متن ها و هشدارها را دریافت می کنید. و از آنجایی که افراد مختلف دارای نیازهای متفاوتی هستند، حتی در حالت آماده به کار به سادگی می توانید به صورت سفارشی تنظیم کنید که می خواهید اعلان های سرویس را از کدام برنامه ها دریافت کنید. اعلان های Facebook روشن یا خاموش شوند؟ همگی به شما بستگی دارد.

عملکردی پرسرعت – پردازشگر دوهسته ای

ما جدیدترین نرم افزار Sony را با پردازشگر پرقدرت Qualcomm® Snapdragon™‎ S4 Pro هماهنگ کردیم. این پردازشگر چهار هسته ای پیشرفته، در تلفن HD شما حداکثر کارایی و سرعت را بدون تخلیه باتری ارائه می کند – چندین برنامه را همزمان اجرا کنید، وب را بدون منتظر ماندن مرور کنید و ویدیوها را بدون استراحت پخش کنید. Snapdragon™‎ S4 Pro بصورت غیرمتقارن عمل می کند، بدین معنا که هر هسته به صورت مستقل و جداگانه شارژ و تخلیه می شود. از این رو در هنگام نیاز می توانید به میزان توان کافی دسترسی داشته باشید، و زمانی که نیازی ندارید، شارژ باتری تمام نخواهد شد.مزایای سریع:
  • عملکرد فوق العاده سریع، دوام بیشتر باتری، حالت چندکاره پیشرفته

مشخصات

وزن


  • 115 گرم
  • 4.06 اونس

ابعاد


  • 9.3 × 62 × 124 میلی متر
  • 0.37 × 2.44 × 4.88 اینچ

دوربین


  • دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع همراه با Exmor RS
  • زوم دیجیتال 4 برابر همراه با فوکوس خودکار

صفحه نمایش


  • 4 اینچ TFT
  • 16 میلیون رنگ، 480 × 854 پیکسل

داخل دستگاه


  • Google Android 4.1 (Jelly Bean)
  • 1 گیگاهرتز Qualcomm دو هسته ای

باتری


  • مدت زمان مکالمه (حداکثر تا): 10 ساعت و 18 دقیقه**
  • مدت زمان آماده به کار (حداکثر تا): 552 ساعت**
  • مدت زمان گوش دادن به موسیقی (حداکثر تا): 39 ساعت و 24 دقیقه**
  • مدت زمان پخش فیلم (حداکثر تا): 9 ساعت و 42 دقیقه**




منبع: sonymobile.com



 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا