ممکن است سامسونگ، گلکسی اس 4 با ویژگی ضد آب و ضد گرد غبار را ارائه کند

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
ممکن است سامسونگ، گلکسی اس 4 با ویژگی ضد آب و ضد گرد غبار را ارائه کند

امسال علاوه بر معرفی گوشیهای با صفحه نمایش فول اچ دی شاهد معرفی گوشی فول اچ دی سونی با قابلیت ضد آب و ضربه و گرد و غبار نیز بودیم. اما میدانیم که سامسونگ نمیتواند ببینید که یک گوشی از پرچمدار خودش برتری هایی داشته باشد.
به گزارش جی اس ام به همین دلیل که سامسونگ میخواهد همیشه بهترینها را در سوپرفون خود داشته باشد اکنون احتمال اینکه شاهد از راه رسیدن یک گلکسی اس 4 با ویژگی ضد آب باشیم وجود دارد.
ScreenShot20130424at10_20_35-1.jpg

اما این خبر از کجا آمده است؟ در مراسم پرسش و پاسخی که برگزار شده بود، از Young Soo Kim (یکی از مسئولان سامسونگ) سوال شد که آیا کمپانی به فکر گلکسی اس 4 که ویژگی ضد آب داشته باشد است یا خیر؟ Kim نیز پاسخ داد که در حال کار بر روی گلکسی اس 4 ضد آب هستند.
البته شاید به این زودی شاهد معرفی گلکسی اس 4 با ویژگی ضد آب و ضد گرد وغبار نباشیم، زیرا سامسونگ هنوز به همان وعده قبلی یعنی معرفی گلکسی اس 4 مینی عمل نکرده است.

منبع: sammobile


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا