موس ، بدون سیم ، بدون دکمه

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
314.jpg
315.jpg


اگر به موس هایی که جزء اولین موس هایی بودن که به زندگی ما وارد شدند برگردیم می بینیم که واقعا تغییرات فقط شامل چهره ما هم نشده و شاید آنها بیشتر از ما تغییر کرده اند. با گذشت زمان کم کم سیم خود را و امروز دکمه های خود را از دست داده اند. موس لمسی Stealth نه سیم دارد و نه دکمه ای ولی قابلیتی دوگانه دارد که می توان از آن به عنوان یک ریموت کنترل نیز استفاده کرد مثلا برای حرکت دادن عکس های یک اسلاید شو.
این موس توسط یک دریافت کننده ۲.۴GHz به کامپیوتر متصل می شود و علاوه بر وظیفه موس بودن یک صفحه لمسی را در اختیار شما می گذارد که می توان با حرکت انگشتان بر روی موس از آن بهره برد. کیفیت آن ۱۲۰۰dpi می باشد و از نور (laser technology) برای مکان یابی محل نشانگر موس استفاده می کند. انرژی آن توسط ۲ عدد باتری AAA تامین می گردد. اگر این موس نظر شما را جلب کرده است می توانید آن را با قیمتی حدود ۷۰ دلار در اختیار داشته باشید.
 
j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : موس ، بدون سیم ، بدون دکمه

یادش بخیر یه زمانی موس داشتیم زیرش توپ داشت در میاوردیم بازی میکردیم:20001:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا