نت بوكی مناسب برای كار های گرافیكی- ویدیویی

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
این نت بوك كه در ظاهر ساده به نظر می رسد، از لحاظ گرافیكی و ویدیویی دارای قابلیت های خوبی می باشد. وجود درگاه HDMI را می توان یكی از تفاوت های این محصول با نت بوك های دیگر دانست.

همچنین وجود پردازنده AMD، این نت بوك را مورد توجه علاقه مندان به پردازنده های این شركت قرار داده و برای مخالفان شركت intel پیشنهاد خوبی  است.

پردازنده (CPU)
این نت بوك دارای پردازنده C-50 شركت AMD، با سرعت پردازش 1 گیگاهرتز در ثانیه می باشد. این پردازنده در سری پردازنده  های دو هسته ای و 64 بیت قرار می گیرد. سرعت پردازش پردازنده این محصول در مقایسه با نت بوك دیگر شركت ها و همچنین دیگر مدل های سری 1015 خانواده EeePc كمتر بوده و یكی از معایب نت بوك فوق می باشد.

حافظه اصلی (RAM)
حافظه اصلی این دستگاه دارای ظرفیت دو گیگابایت می باشد كه برای یك نت بوك عالی  به نظر می رسد.

حافظه جانبی H.D.D
EeePc1015B دارای حافظه جانبی 320 گیگابایتی می باشد. این حافظه برای ذخیره كردن اطلاعات بر روی دستگاه های نت بوك حافظه بسیار خوبی است. ضمناً سیستم كلودینگ شركت Asus نیز فضایی برای ذخیره سازی به كاربر این محصول اهدا می كند كه از ویژگی های برتر محصولات EeePc به شمار می آید.
1090.jpg

كارت گرافیك
AMD Radeon HD 6250 كارت گرافیك این نت بوك می باشد. این كارت گرافیك كه در كلاس 3 كارت های گرافیك جای دارد، ظرفیت افزایش حافظه تا یك گیگابایت با گرفتن اشتراك از حافظه اصلی را دارد.
مطمئناً این كارت گرافیك دارای ظرفیت كار های گرافیكی و ویدیویی بالا را به 1015B می دهد و حتی رضایت علاقه مندان به بازی های رایانه ای را می تواند جلب كند. ضمناً پورت HDMI تعبیه شده در این نت بوك می تواند نكته بسیار قابل توجه برای اهالی ویدیو، گرافیك و دوستداران بازی های رایانه ای باشد.
به كاربران EeePc1015B پیشنهاد می شود برای استفاده از حداكثر كارایی گرافیكی این محصول در مواقعی كه امكان استفاده از صفحه های نمایش Wide و با كیفیت بالا را دارند، حتماً از آن استفاده نمایند.

صفحه نمایش
EeePC 1015B دارای یك صفحه نمایش LED با اندازه نمایش 10.1 اینچ می باشد. البته كاربران این نت بوك گرافیكی می توانند با استفاده از پورت های VGA و HDMI این دستگاه، در مواقع لزوم از صفحه های نمایش در اندازه های بزرگ تر و در كیفیت بالاتر استفاده نمایند.

درگاه های ارتباطی
درگاه USB 3.0 و درگاه HDMI از درگاه های ویژه این رایانه قابل حمل بوده تا این دستگاه را نسبت به مشابهین خود در بازار متمایز سازد. به غیر از یك درگاه USB3.0 دو درگاه USB2.0 نیز در این دستگاه تعبیه گردیده است. درگاه های صوتی ورودی و خروجی و درگاه خروجی تصویر (VGA) نیز در این نت بوك تعبیه گردیده اند.

این دستگاه دارای مودم وایرلس با استاندارد 802.11bgn می باشد. مودم بلوتوث 3 برای ارتباطات بین این دستگاه با سایر دستگاه های همراه دیگر در نظر گرفته شده است كه با توجه به سرعت بلوتوث ورژن 3 باعث تسهیل ارتباطات با دستگاه های همراه و ارتباطی دیگر خواهد شد.
1091.jpg


همچنین پورت اترنت یا LAN با سرعت انتقال داده حداكثری 100 مگابیت بر ثانیه، دیگر درگاه ارتباطی این نت بوك خوش فرم  می باشد. وب كم VGA برای ارتباط تصویری در بالای صفحه نمایش قرار دارد كه در كنار خود دارای دكمه روشن/خاموش وب كم می باشد.

باتری
باتری این دستگاه 6 سلولی كه در توان حداكثری خود می تواند تا 7 ساعت و 15 دقیقه شارژ را در خود نگه دارد.
11.gif


ظاهر دستگاه
ظاهر 1015B معمولی است و در خانواده EeePc1015 از لحاظ ظاهری حرفی برای گفتن در كنار دیگر اعضای خانواده خود ندارد. اما از نكات ظاهری آن می توان به یكپارچه بودن بدنه اصلی و بدنه صفحه كلید اشاره كرد.

در بالای صفحه كلید در سمت راست دكمه روشن/خاموش دستگاه و در قسمت چپ دو دكمه ارتباطات بی سیم و حالات مختلف بهینه سازی مصرف برق (انرژی) وجود دارد.

در قسمت راست بدنه به ترتیب: درگاه Ethernet برای اتصال به شبكه LAN، شیار قفل لپ تاپ، درگاه USB3، درگاه USB2، درگاه میكرفون، درگاه بلندگو و شیار كارت های حافظه قرار دارد.

در قسمت چپ بدنه دستگاه نیز: درگاه منبع تغذیه، درگاه VGA، یك درگاه USB و درگاه HDMI تعبیه شده است.

در قسمت جلوی نت بوك فوق نیز چراغ های ارتباطات بی سیم، حافظه جانبی، شارژ و روشن/خاموش قرار گرفته است. تاچ پد نیز همچون همه نوت بوك ها و نت بوك ها در محل همیشگی خود قرار گرفته است. ضمناً در بالای صفحه نمایش 10.1 اینچی یك وب كم VGA به همراه كلید روشن/خاموش خود نیز مشاهده می گردد. وزن این نت بوك 1300 گرم معادل 1.3 كیلوگرم بوده كه در مقایسه با نت بوك های بازار در قسمت سنگین وزن ها جای می گیرد.

1092.jpg

مشخصات نرم افزار های نصب شده

سیستم عامل این دستگاه ویندوز 7 استارتر 32 بیت می باشد. پس از اولین بار روشن شدن دستگاه ضمن نصب درایور های متعلقات دستگاه، برنامه های مربوط به دیوایس ها و همچنین برنامه مرتبط با استفاده از سیستم كلودینگ شركت اسوس برای آپلود فایل های مورد نیاز در فضای تعبیه شده برای دستگاه مورد نظر نصب می گردد.

محتویات جعبه
كابل شارژ
شارژر
دفترچه های راهنما
كارت گارانتی
باتری

رده بندی ویندوز 7 برای این دستگاه
Processor: 2.8
Memory: 4.6
Graphics: 3.9
Gaming Graphics: 5.5
Hard Disk: 5.9​

نقاط ضعف
سرعت پردازنده
وزن بیشتر نسبت به نت بوك های بازار
استفاده نكردن از سیستم عامل 64 بیتی

نقاط قوت
كارت گرافیكی خوب
درگاه USB3
درگاه HDMI
حافظه جانبی خوب و استفاده از حافظه آنلاین
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا