نحوه تعیین تنظیمات ImageReady كنترل های Optimization [ آموزش فتوشاپ]

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار



برای باز كردن كادر محاوره ای Optimization گزینه Edit\Preferences\ Optimization را انتخاب كنید. از این منو برای تعیین نحوه بهینه سازی و نمایش تصاویر استفاده می شود.

منوی كشویی Optimization


برای مشاهده لیستی از صفحاتی كه در قسمت Preferences امكان تعیین گزینه های مختلفی را به كاربران می دهد، در كادر Preferences فلش جهت دار را كلیك كرده و سپس گزینه Optimization را انتخاب نمائید.

دكمه های رادیویی Optimization Default

در این قسمت نحوه تولید پیش فرض های بهینه سازی یك تصویر تعیین می شود. گزینه  های قابل انتخاب در این قسمت عبارتند از : Previous Settings، Auto Selected Gif or JPEG و Named Setting . با انتخاب گزینه Named Setting امكان انتخاب مقادیر استاندارد بهینه سازی تصویر از لیست وجود دارد.


منوی كشویی 2-UP Settings

در این قسمت تنظیمات مربوط به تصاویر نمایش داده شده در دو پنجره در حالت 2-UP تعیین می شود.


منوهای كشویی 4-UP Settings

در این قسمت تنظیمات مربوط به تصاویر نمایش داده شده در چهار پنجره در حالت 4-UP تعیین می شود. مقادیر پیش فرض Original و Current هستند، اما می توانید از لیستهای موجود در برنامه گزینه های دیگری را انتخاب كنید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا