نسخه جدید انگری بردز تنها تحت وب عرضه خواهد شد

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
1.jpeg

کمپانی روویو، سازنده بازی های محبوب انگری بردز ، دیروز زمان ارائه نسخه جدید این بازی را اعلام کرد. نسخه جدید این بازی Angry Birds: Heikki نام دارد و نکته بسیار عجیب این است که شرکت روویو این بازی را تنها تحت وب ارائه خواهد کرد و خبری از نسخه های آی او اس و اندروید نخواهد بود.

نسخه های قبلی این بازی، در کنار نسخه موبایل، در بین اپلیکیشن های مرورگر گوگل کروم و فیسبوک نیز دیده می شدند، اما Heikki اولین نسخه ای خواهد بود که ورژن موبایل نخواهد داشت.

170.jpg
در مورد نام این بازی هم این نکته را بدانید که از اسم Heikki Kovalainein گرفته شده است . این فرد یکی از رانندگان مسابقات Formula 1 است و Rovio یکی از حامیان وی محسوب می شود. هِیکی در مسابقات خود کلاه هایی با نماد انگری بردز بر سر می کند که برخی از آنها را می توانید در فروشگاه وسایل جانبی انگری بردز مشاهده کنید.

این بازی ۱ ماه دیگر و در تاریخ ۲۹ خرداد عرضه خواهد شد، که تا آن زمان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت آن مراجعه کنید. آن طور که از شواهد امر پیدا است این بازی مراحل جدید را با حال و هوای مسابقات ماشین رانی در بر خواهد داشت. آیا هنوز انگری بردز، آن جذابیت اولیه را برای شما دارد و یا نسخه های پیاپی از تازگی آن کاسته است ؟
 
Sir $@|eh

Sir $@|eh

بابابزرگ تالار:دی
مدیر بازنشسته
پاسخ : نسخه جدید انگری بردز تنها تحت وب عرضه خواهد شد

فکر نکنم چیز جالبی بشهبرو بکس شرمنده دیر به دیر میام
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
پاسخ : نسخه جدید انگری بردز تنها تحت وب عرضه خواهد شد

به نظرم این بیشتر به خود کاربر ها بر میگردد . چون انگری بردز بازی کوچکی است و استاندارد اینه که در در مدت زمانی کوتاه اون رو بازی کنیم مثلا اوقاتی که در ماشین حوصله مان سر رفته یا منتظر دانلود یک فایل کوچیک هستیم و میتونیم 5-6 دقیقه بازی میکنم .
اما ما میشینیم 2-3 ساعت انگری بردز رو کلا تموم میکنیم !!!! آخه این که نشد!!! انگری بردز که skyrim نیست که 400 ساعت gameplay داشته باشه! پرندگان خشمگین خشمگین به این دلیل معروفند که بازی کوچکی در اختیارما میگذارند امیدوارم توضیحم کامل بوده باشه ...
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا